Közös kollekcióval jelentkezik a PUMA és az ASOS.com
2014 januárjában a PUMA sport-, és lifestyle márka 12 darabból álló közös kollekcióval jelentkezik a népszerű ASOS.com on-line divatáruházzal. A kollekciót a közkedvelt '90-es évek divatja ihlette, keverve mai modern technikákkal, mintákkal, anyagokkal.
Ezeket láttad már?
A kollekció fő jellemzője, hogy olyan anyagok, ábrák, minták jelennek meg egy-egy ruhadarabon, amiről azt gondolnánk, ütik egymást. Színvilágban a fekete, fehér, szürke dominál, kiegészülve az erőteljes piros és ezüstös elemekkel. A kollekcióra jellemző még az elnagyolt szabások, a foltvarrás, az ultrarövid vagy éppen a hosszított megoldások. Anyagában érdekes kombinációkat láthatunk, a pamut, a bőr, a csipke és egyéb fényes anyagok egyvelege tűnik fel, giga nagy logókkal felturbózva.
Az ASOS.com az egyik legnépszerűbb globális on-line divatáruház, londoni központtal, amely több mint 237 országba érhető el. Az oldal több mint 21,3 millió látogatót vonz havonta, ezen kívül aktívak a szociális média csatornáin is, egyre több ügyfél követi őket a Facebookon, Twitteren és a Google+-on. Az ASOS neve az As Seen on Screen kifejezés kezdőbetűiből állt össze. Azt jelenti, hogy "amint az a képernyőn látszik", tehát azt kapod, amit látsz. A termékek több szempontból is megvizsgálhatóak, képek, mérettáblázatok és egyéb hasznos tanácsot kapnak a vásárlók. Az internetes vásárlás egyre népszerűbb megoldás, már hazánkban is könnyedén elérhető az oldal és az egyedi termékek széles skálája.