Izgalmas és váratlan a Jimmy Choo és a Timberland közös kollekciója
New York kreatív energiája és a szellemisége inspirálta az elsőre talán meglepően hangzó kapszulakollekciót. A két sikeres divatmárka partnerségének a Harlem Fashion Row-val való együttműködés még mélyebb tartalmat és erőt ad. Képzeld el a Jimmy Choo csillogó stílusát, amint találkozik a Timberland vagány, energikus designjával. Mutatjuk!
Ezeket láttad már?
A Jimmy Choo cipőkről leginkább a glamúros partik jutnak az ember eszébe, míg a Timberland a szabad tereket, a rohangálós napokat jelenti, amikor nagyon fontos a kényelem. Miért is ne lehetne ötvözni a kettőt, amikor a divat egyik legjobban beváló trükkje mindig a váratlanság volt? Ha igazán egyedi cipő az álmod, kedvelni fogod ezt a limitált kollekciót. Némi vagányság, bevállalósság azért kell a cipőmodellek viseléséhez, de ha influenszer-típus vagy, akkor hajrá!
Az amerikai álom
A Timberland ikonikus Original Yellow Bootját egy csillogó szemüvegen keresztül képzelte el Sandra Choi, a Jimmy Choo kreatív igazgatója. A sikeres, globális divatmárkák új dimenziót hoztak partnerségükbe azzal, hogy bevonták a Harlem's Fashion Row-t is, a New York-i székhelyű ügynökséget is a kollaborációba. A 2007-ben Brandice Daniel által alapított szervezet támogatja a feltörekvő tehetségeket és a platformot biztosít az alulreprezentált fekete és latin-amerikai tervezők számára. Harlem Fashion Row az első olyan ügynökség a világon, amely hidat teremt a márkák és a színesbőrű tervezők között termék-együttműködések, marketingesemények és márkastratégia révén.
A céljuk az, hogy olyan valós üzleti lehetőségeket biztosítsanak nekik, amelyek lehetővé teszik a számukra, hogy bemutassák a képességeiket egy olyan iparágban, amely gyakran elérhetetlen e csoport számára. Bemutatták hát a két márkának a New York-i származású tervezőt, Shanel Campbell-t, akinek felbecsülhetetlen értékű meglátásai és tudása a fekete amerikai közösségekről összekapcsolódott a Jimmy Choo jellegzetes stílusával, a merész és magabiztos csillogással. Nem meglepetés, hogy mindez egy egyedülálló fúziót eredményezett, ami a metropolisz kreatív szellemét ünnepli, és egy kultikus cipő teljes újraalkotásában csúcsosodott ki.
„A Harlem's Fashion Row-val és Shanel Campbell-lel való együttműködés teljesen új dimenziót hozott. Shanel a kollekciót az ő hiteles New York-i kreatív szemléletével töltötte meg, ő egy vérbeli New York-i, aki tökéletesen érzi ennek a vibráló városnak levegőjét. Szeretek érdekes, kreatív elmékkel együttdolgozni, mert így a látásmódunkat ötvözve gyönyörű és meglepő darabokat hozhatunk létre. Ez az együttműködés a városi csillogást, a rugalmasságot és az eklektikát ünnepli, a nagyváros dinamikus közösségét, és egyben tisztelgés a New York-i alapdarab, a klasszikus Timberland bakancs előtt.” - fogalmazta meg Sandra Choi, a Jimmy Choo kreatív igazgató.
New York utcái mint inspiráció
„A két márkával való együttműködni az egyik legérdekesebb dolog volt, amit valaha csináltam. Folyamatosan azt kérdeztem magamtól, hogy vajon milyen az, amikor ezek a világok - a Jimmy Choo és a Timberland - egymásra találnak? Csodálatos élmény volt egy másik nővel együtt dolgozni, Sandra ugye kreatív igazgatóként volt jelen a tervezési folyamatban. Azért is volt ez annyira inspiráló, mert olyan volt, mintha a jövőbe néznék, én is ezt szeretném majd csinálni egy nap. Nagyon izgatott vagyok, hogy a kollekció megjelenik New York utcáin, mert nem vitás, hogy a fő ihletforrásom a New York-i emberek, a városi tömegközlekedésen utazóktól kezdve a Wall Street-i öltönyösökig - ők adják az alapot minden alkotásomhoz.” - mesélte a kollekció debütálásakor Shanel Campbell tervező.
A fazonok
A kapszulakollekció hét női és férfi fazont kínál. Van a modellek között pink, hasítottbőr bakancs átlátszó talppal, két klasszikus bakancs graffitis Jimmy Choo logóval, egy fekete csizma Swarovski kristállyal díszített betéttel. A rövid bakancsból csizmává alakítható lakkbőr cipő igazi különlegesség és tervezői bravúr, és igazán jó befektetés, hiszen egy helyett két cipőd lesz. Lehengerlő partidarab a Swarovski kristályokkal borított csizma, olyasmi, amit azonnal észrevesz majd mindenki. Ez a modell nagyon limitált.
„Bár a márkánk 1973-ban New Englandben született, mindig is New Yorkot tekintettük a második otthonunknak. Ez a közösség segített abban, hogy azzá váljunk, akik ma vagyunk, és ezért is voltunk annyira izgatottak, hogy a Harlem Fashion Row is a partnerünk volt a kollaboráció során. Megtiszteltetés, hogy együtt dolgozhattunk Shanel és ezzel a csodálatosan kreatív csapattal, hogy ötvözni tudjuk a Timberland világát és a outdoor örökségét, a Jimmy Choo csillogását, New York zúzós energiáját, és létrehozhattunk egy ilyen egy egyedülálló kollekciót.” - fejezte ki elégedettségét Drieke Leenknegt, a Timberland marketingvezetője.
Merész megjelenésével és 90-es évekbeli hiphop gyökereivel az Original Yellow Boot a város megtestesítője. A kampányt egy New York-i háztetőn forgatták helyi tehetségekkel, Justine Sykes zenész és színésznővel, valamint Pi'erre Bourne rapper és producerrel.
Modellek: Justine Skye és Pi’erre Bourne? Fotós: Shaniquwa Jarvis Stylist: Becky Akinyode Set Design: Peter Klein Haj: Dhairius Taylor Smink: Jamal Scott