Hosszú Katinkával debütál a Huawei új kampányfilmje!
"Mi kell ahhoz, hogy valaki legyőzze a saját korlátait?" - ezt a kérdést feszegeti a Huawei legújabb kampányfilmje, a választ pedig olyan sztárok felvonultatásával igyekszik megadni, mint Hosszú Katinka vagy Robert Lewandowski. A gyártó idén novemberben jelentette be, hogy folytatja együttműködését a háromszoros olimpiai bajnok úszónővel, aki az új Mate Széria hazai márkanagykövete lett.
Ezeket láttad már?
"Mitől válik valaki igazán jóvá? Mi kell ahhoz, hogy valaki legyőzze a saját korlátait?" – ezzel a gondolattal indít a Huawei legújabb kampányfilmje, amelyben arra keresi a választ, mi kell ahhoz, hogy valaki elérje az álmait és új perspektívák nyíljanak meg előtte a világban. Erre utal a Mate Szériáról forgatott film záró szlogenje, a "Kitárul a világ" is. Az üzenethez nem is választhatott volna a vállalat Hosszú Katinkánál jobb hazai arcot, hiszen Katinka néhány évvel ezelőtt még a karrierje befejezésén gondolkodott, azóta viszont három olimpiai bajnoki címet is nyert.
Láttad? Kukkants be a GLAMOUR címlapfo tózásába Hosszú Katinkával
Az együttműködés keretében az úszónő a gyártó vadonatúj modelljét, a Mate 10 Pro-t népszerűsíti. A márka elárulta, Hosszú Katinka tökéletesen megtestesíti az általuk közvetíteni kívánt üzenetet, hiszen lenyűgöző sebessége, teljesítménye és állóképessége.
A háromszoros olimpiai bajnok úszónő örömmel vállalta el újra a márkanagykövet szerepét az előző kampány sikere után:
„A Huawei és én ugyanazokat a dolgokat tartjuk fontosnak a sportban és az üzleti életben egyaránt. Nagyon sikeres évet tudhatunk magunk mögött és remélem, ez az együttműködés is hasonlóan jól alakul majd.”