A Tigris éve: Idén nem lesz jobb a Balenciaga kampányánál
Még csak január eleje van, de már el is készült az év legmenőbb kampánya. A képek magukért beszélnek.
Ezeket láttad már?
Az idei holdújév február 1-jén, kedden érkezik, és a Tigris évét hirdeti. A harmadik állat a kínai állatöv és naptár 12 éves ciklusában az erőt, és a bátorságot képviseli. Ha van benned nyitottság az ősi gyakorlatokkal és erőkkel szemben, miért ne ruházhatnád fel magad ezekkel, a szó szoros értelmében véve? Jó néhány divatmárka beszáll az idei ünnepségbe a Tigris Éve kapszulakollekciókkal, cipőket, ruhákat, és kiegészítőket bemutatva. Ragadd meg valamelyik darabot, vidd magaddal a tigris erejét és bátorságát egész évben, és még azon túl is.
BALENCIAGA
A tüzes narancs és az elegáns fekete színek kerülnek a középpontba a menő kapszulakollekcióban. A divatház ingekben, táskákban, sapkákban, tornacipőkben, ruhákban, csizmákban, kapucnis pulcsikban közvetíti a "tigrisenergiát". A kampány pedig annyira szórakoztató és kreatív, hogy talán már most kihirdethetjük a nyertest ebben az évben.
GUCCI
A Gucci Tiger gyűjteménye a hagyományos kínai művészet fenségét ünnepli vibráló színpalettával és bonyolult formatervezésével. A tigris motívumokon túl több grafikai elem is akad, amelyek szemkápráztatóak, ahogy azt már megszokhattuk Alessandro Michele-től.
NIKE
A Nike is beszáll a buliba a Jordan tornacipőjével. Az Air Jordan 1-es sorozatát menő tigriscsíkok és aranyszínű minták díszítik.
PRADA
Bár nem teljesen tigris témájú (mintájú) a Prada kollekciója, ám egy nagyon fontos témára hívja fel a figyelmet. Az erős és hatalmas tigris is a kihalás veszélyével fenyegetett faj, ezért idén a divatház a Tigris Éve kampányát a Kínai Zöld Alapítvány a Walking with Tiger and Leopard programjához való hozzájárulással párosítja.
DIESEL
A Diesel nemi szempontból semleges holdújévi kollekciójának középpontjában a farmer és a felsők állnak, tigris grafikával. A piros a kapszulakollekció elsődleges színe, melynek a pasztell részletek lágyabb hatást kölcsönöznek.
MOSCHINO
Na jó, a Moschino kampánya is fantasztikus lett, amiben a reggelik nagy kedvence kerül fókuszba. Jeremy Scott gyermekkori reggeli kabaláját, Tonyt, a tigrist a márka nagykövetévé változtatta. A ruhák és kiegészítők grafikai nyomatokat és hímzéseket tartalmaznak, sokféleképpen értelmezve a szeretett figurát a pólókon, melegítőnadrág-szetteken és farmerkabátokon keresztül.
ONITSUKA TIGER
Bár a cipő nem kifejezetten a Tigris évének ünneplésére készült, kihagyhatatlan a sorból, mert annyira autentikus. Az Onitsuka Tiger Dentigre Tai-Chi részleteit a tai chi cipők ihlették. A hibrid modell a márka Tai-Chi-Red felsőrészét a 2020-as őszi-téli kollekcióban piacra dobott Dentigre talppal kombinálja.
A tigrismancsra formázott vastag talp igazán karakteressé teszi ezt a tornacipőt. A felsőrészt pedig a túlméretezett Onitsuka Tiger Stripes emblémája díszíti. Ez a cipő a stílusok merész fúzióját fejezi ki, ezért is kihagyhatatlan.