A divat Google-jei: sosem volt még ilyen egyszerű a vásárlás!
A Glamour-napoknak vége, de ez nem jelenti azt, hogy le kell mondanunk a shoppingolásról, sőt! A legújabb intelligens keresőoldalak egy új szintre helyezik a vásárlás élményét.
Ezeket láttad már?
Összeszedtük kedvenc divattal kapcsolatos gyűjtőoldalainkat, melyek segítségével hipp-hopp összeállíthatjuk álomgardróbunkat saját igényeink szerint, és egyúttal divatfanatikus ismerőseink karácsonyi ajándékairól is gondoskodhatunk.
Őrületes húzás: a MANGO őszi-téli kollekciója visszavezet bennünket az ŐSERŐHÖZ
Őrületes húzás: a MANGO őszi-téli kollekciója visszavezet bennünket az ŐSERŐHÖZ
TAGWALK
Az egykori stylist, Alexandra Van Houtte által alapított TAGWALK több mint 2800 kulcsszóval segít abban, hogy a legkülönfélébb divattopikok és divattermékek közt böngészhessünk. Márkanevekkel, trendekkel, városokkal, szezonokkal, sőt anyagokkal és színekkel kapcsolatban is keresgélhetünk, bármilyen eszközről. Digitális adatbázisában szuperstílusos ruhák, kiegészítők és cipők széles választékát találjuk. A TAGWALK célja, hogy a lehető legspecifikusabb módon célozhassuk be a vágyott darabot és akár a szezonális divatbemutatókon látott trendek, ruhák sűrűjében is megtaláljuk kedvenceinket.
LYST
2010-ben Chris Morton elindította az egyik legnagyobb e-kereskedelmi weboldalt. Szerinte a mai világban a ruhák és kiegészítők több ezer webhelyen szóródnak szét, ami nehezíti a kényelmes shoppingolást. A LYST a maga 12.000 tervezőjével és üzletével viszont megváltoztatja vásárlási szokásainkat. A website olyan nevekkel dolgozik, mint például a Burberry, a Valentino, az Alexander McQueen, a J. Crew, a Lane Crawford, a Saks Fifth Avenue, a Harrods és a Neiman Marcus.
GLAMI
A GLAMI filozófiája szerint a vásárlás a divat sűrűjében tett izgalmas felfedezés, aminek egy különleges élménynek kell lennie. Okos, személyre szabott és komplex megoldásaival számos stílust, trendet és márkát képvisel. Nem véletlen tehát, hogy a shopaholic vásárlók kedvenc felületévé vált az elmúlt években. A GLAMI nem csupán egy gyűjtőoldal. Fontos számára az eltérő ízlések, stílusok feltérképezése, és az, hogy maga a böngészés se unalmas kattintgatás legyen. Ja, és tudtátok, hogy a cég nemrég ünnepelte egyéves születésnapját a magyar piacon? Ha még félve rendeltek külföldi oldalakról, mindenképpen a GLAMI-t ajánljuk ahhoz, hogy elkezdjétek a divatkeresők felfedezését.
ShopStyle
Keresd meg, találd meg, majd szeress belé! – írja a ShopStyle weboldala. És úgy tűnik, ez tényleg ilyen egyszerű. A ShopStyle egy egyedülálló és minden ízében stílusos életmódoldal, mely a szépségápolás, a home decor és a divattermékek széles palettáját hozza el nekünk. A böngészés mellett el is menthetjük kiszemeltjeinket és folyamatosan friss információkat kaphatunk a bőséges kínálatról.