Óriási siker a Sugarbird Zsolnay kollekciója - és nem véletlenül

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A Sugarbird megmutatta, miként lehet egyszerre generációkon át megőrizni az értéket és divatba hozni a kultúrát. A magyar divatcég ismét egy izgalmas témával köszönti az évet, hiszen máris piacra dobta a Zsolnay Porcelain 2023 Collection első darabjait. Már megszokhattuk tőlük, hogy kollekcióikat szeretik időben szétnyújtva, fokozatosan elérhetővé tenni a vásárlók számára, ami ezúttal sincs másképp.

A Zsolnay porcelánok kölünleges, kézzel festett mintái istenien mutatnak a Sugarbird ruhákon is
A Zsolnay porcelánok kölünleges, kézzel festett mintái istenien mutatnak a Sugarbird ruhákon is
Fotó: Sugarbird

A sokak által várt Zsolnay porcelán mintás Sugarbird kollekció első felvonásában az ikonikus rózsaszín kapott főszerepet, majd a gyönyörű fehér, ami egy teljesen tudatos döntés a márka részéről.

Az első, rózsaszín fejezet

„Kezdetben volt a rózsaszín…” – és ez nem csak a Zsolnay gyár méltán híres termékeiről mondható el, hanem a Sugarbird márkáról is, hiszen ha visszaemlékszünk, rózsaszín logóval indult útjára a divatcég tizenhat évvel ezelőtt. Azóta számos kollekció, siker, licensz és egyéb izgalmas együttműködés áll már a magyar márka mögött. Abszolút kiemelt dobásai közé sorolható az elsőként 2016-ban debütáló Sugarbird Zsolnay kollekció, ezért nem meglepő, hogy újra visszanyúltak a pécsi gyár emblematikus elemeihez. A Zsolnay Porcelánmanfaktúrával együttműködve tehát megszületett egy újabb kifinomult és elegáns Sugarbird kollekció, aminek minden egyes fazonját a kézzel festett porcelánok ihlették.

Varázslatos Pécs

A márkához hűen, az izgalmas kampányképek hiányát természetesen most sem érezhetjük, hiszen a Sugarbird csapat egyenesen Pécsig utazott elkészíteni a fotósorozatot. A közösségi média szemfüles felhasználói bepillantást kaphattak a kulisszák mögé, így láthatták, miként is zajlik egy-egy ilyen nap a márkánál, valamint a porcelánok gyártásáról is sok mindent megtudhattak. A Zsolnay márkanév egyébként a mai napig egyet jelent a tradicionális értékrenddel, a kimagasló minőséggel és az egyediség luxusával, melyekkel egytől egyig azonosul a Sugarbird tulajdonosa is, Jagasics v. Csonka Hedvig. „A Zsolnay Porcelánmanufaktúrával abszolút hosszú távon tervezünk. Kis csapatunkkal néhány héttel ezelőtt Pécsen töltöttünk pár napot, hogy megörökítsük első körben a tavaszi darabjainkat, de mi már nagyban dolgozunk a nyári kollekciókon is. Kifejezetten szeretjük a rózsaszínt, és közel is áll hozzánk, hiszen a márka első logója is ezzel a színnel indult útjára. Igaz, azóta mi ezt már átformáltuk, de megmelengeti a szívemet, ha visszagondolok.”

Jagasics v. Hedvig a Sugarbird tulajdonosa Pécs belvásorsában a Zsolnay kollekció egyik darabjában
Fotó: Sugarbird

Minden, amit tudnod kell a Primark magyarországi nyitásáról

Minden, amit tudnod kell a Primark magyarországi nyitásáról

„A "Kezdetben volt a rózsaszín…" egyébként Winkler Barnabás építész és akadémikus több, mint ezer darabos magángyűjteményének a neve, amely a Zsolnay-negyed területén megtekinthető. Mindennapos használatra szánt, rendkívül változatos rózsaszínű termékek kiállítása ez, amit nem csak megcsodáltunk, de gyakorlatilag az egyik fő kampányképünket is itt fotóztuk be. A bemutatásra kerülő használati tárgyakat a Zsolnay-család elmondása szerint a manufaktúrában az alapítástól kezdve évtizedeken át, a századfordulóig gyártották, nagy mennyiségben, egyre jobb minőségben. Mennyi értéket rejt magában, igaz!” - folytatta Hedvig a kollekció történetének mesélését.

„A kifinomult rózsaszín felvonásunkban a fekete szín is szerepet kapott, hogy könnyedén párosítható legyen fekete kiegészítőkkel, cipőkkel, táskákkal, de kimagaslik még az arany, mivel a Zsolnay Porcelánmanufaktúra is erőszeretettel nyúl hozzá. Fontos koncepció a Sugarbird életében, hogy nem szorgalmazzuk az újra gyártást, abban az esetben sem, ha valami kimagaslóan keresett. Pontosan ezért a Zsolnay Porcelain kollekció darabjai is extrán limitáltan érhetők el online és a Sugarbird üzletekben. Hosszú hónapokig terveztünk, alkottunk és dolgoztunk a kollekción, aminek első gyümölcseit már a decemberben megrendezett Moët & Chandon Effervescence eseményén is bemutattuk. Már akkor éreztük, hogy hatalmas a kíváncsiság és érdeklődés a kollekció iránt, ami be is igazolódott az aktiválásunk napján. A rózsaszín kollekció abszolút basic darabokból áll, a kis szoknyától egészen a kosztümig. Különleges kiegészítő kollekció is párosul hozzá, mindenképp érdemes kiegészítőkben is gondolkodni vásárláskor. Finom, francia hangulatú „petit” kiegészítők születtek.”- folytatta a Sugarbird tulajdonosa.

Zsolnay X Sugarbird limitált kollekció 2023
Fotó: Sugarbird

Pécsi kalandok

„Februártól érkeztek a kék-fehér felvonás izgalmas darabjai is már, aminek kampányanyagát szintén a három napos pécsi fotózás alkalmával készítettük el. Tudatos koncepciónk volt egyébként, hogy a modellek közt van 45 éves is. A Zsolnay márka is generációkat kapcsol össze. Múzsánk a csodálatos szőke hajú szerb modell, Bibi, aki végigfutott a Zsolnay gyár területén a kollekció egyik mesés darabjában, a tüllös ruhában. Tizenhét fős stábunk nagyszerűen érezte magát a negyedben és Pécsett egyaránt. Fotózásokat és városnézéseket izgalmas gasztronómiai élményekkel vezettük le, így ellátogattunk a pécsi Morzsába, a siklósi Kalmár Pincészethez és a villányi Sauska 48 étterembe is. A közeljövőben tervezünk még közös utazásokat, mivel az én személyes projektem is most indult útjára. Emily Párizsban című sorozat abszolút elgondolkodtatott tervezőként, divatmárka tulajdonosként, és szeretném összekötni az utazásainkat egyfajta küldetéssel is, hogy inspiráljam követőinket, valamint vásárlóinkat a bátor öltözködésre. Remélem, a különböző outfitjeim arra biztatják majd a nőket, hogy öltözzenek csinosan egy reggelihez vagy kiállításhoz. Első állomásom tehát Pécs volt, de erről szívesen mesélek majd még a közeljövőben.” – mondta el Jagasics v. Csonka Hedvig, a Sugarbird tulajdonosa és alapítója.

A Sugarbird Zsolnay Porcelain kollekció SS23 első felvonásait tehát már elérheted az online üzletben vagy divatmárka fizikai üzleteiben. Alig várjuk a mesés kollekció folytatását.

Vásárolj lokálisan, magyar márkákat! Segítünk!

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!
Techxpo További cikkek

Ez is érdekelhet

Ennél a multinál bátran szólhatunk a HR-nek vagy a főnöknek, ha a menopauza megnehezíti a munkavégzésünket

glamour plusz ikon Ennél a multinál bátran szólhatunk a HR-nek vagy a főnöknek, ha a menopauza megnehezíti a munkavégzésünket

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

A nők több mint felét érinti az inkontinencia az élete folyamán – szülész-nőgyógyász beszél a tabukról (x)

A nők több mint felét érinti az inkontinencia az élete folyamán – szülész-nőgyógyász beszél a tabukról (x)

Így kerüld el otthon a bakteriális vaginózist (x)

Így kerüld el otthon a bakteriális vaginózist (x)

5 dolog, amit azonnal meg kell tenned, ha online bántalmazás áldozata lettél (x)

5 dolog, amit azonnal meg kell tenned, ha online bántalmazás áldozata lettél (x)

Három zseniális budapesti étterem, amit ki kell próbálnod (x)

Három zseniális budapesti étterem, amit ki kell próbálnod (x)