Telitalálat: Winona Ryder a Jimmy Choo 2024-es őszi kampányának sztárja
A Jimmy Choo bemutatta Winona Rydert a 2024-es őszi kampány arcaként. A színésznő a legújabb kollekciót, a „Glamour Refined”-et mutatja be. A kampányt Ezra Petronio és Lana Petrusevych, a párizsi székhelyű Petronio Associates művészeti vezetői álmodták meg, a fotókat Ezra Petronio készítette. A kampány a 90-es évek végének visszafogott stílusát és kulturális átalakulását idézi, amelyet Winona testesít meg. Egy ikon akkor és most.
Ezeket láttad már?
A Jimmy Choo kampány egy sor lenyűgöző képet és mozgóképet mutat be, egy minimál díszlettel, amely egy galéria terére emlékeztet, biztosítva, hogy a figyelem Winonára és a márka szezonális, jellegzetes cipő-, táska- és szemüvegkollekciójára összpontosuljon. Olyan ikonikus darabokat szerezhetsz be, amik azonnal feldobják a megjelenésed.
Az ikonikus színésznő diktálja a divatot
Az Oscar-díjra jelölt Winona Ryder, aki számtalan korszakalkotó filmben tűnt fel, most a Jimmy Choo kampányának sztárja, egyedi karizmájával és elbűvölő stílusával hódít. A kampány minimalista megjelenése a figyelmet Winonára és a Jimmy Choo legújabb kollekciójának darabjaira irányítja. A látvány és az érzelmek szoros összekapcsolódása lenyűgöző hatást kelt.
Winona tökéletesen képviseli a kollekciót
- fogalmazta meg Sandra Choi, a Jimmy Choo kreatív igazgatója. Az Oscar-díjra jelölt színésznő, Winona Ryder, aki olyan ikonikus filmekben tűnt fel, mint a Beetlejuice - Kísértethistória, az Ollókezű Edward, a Sellők a Reality Bites, Az ártatlanság kora, vagy a Netflix nagy sikerű sorozata, a Stranger Things, most a Jimmy Choo 2024-es őszi kampányának főszereplője.
Bakelitlemez, vonalas telefon, stílusos slowlife
Winona Ryder egyedülálló karizmáját és személyiségének mélységét hozza a kampányba, magával ragadó jelenlétével és varázsával azonnal bevonzza a nézőt saját világába. A kampány letisztult esztétikája és éles fókusza erős érzelmi kapcsolatot teremt. Winona kiválasztása nemcsak színészi tehetségét, hanem időtlen stílusikonként betöltött szerepét is igazolja, amely a mai napig inspirálja az elegancia határozottan merész formáját.
„Winona stílusa és színészi játéka ikonikus. Mindketten a 20-as éveink elején jártunk a 90-es években. Filmjei és esztétikája jelképezik azt az évtizedet, amely Jimmy Choo korai éveit is meghatározta. Winona tehetsége, egyedisége és a 90-es évek öröksége tökéletes választásnak tűnt ehhez a kollekcióhoz” - mondta Sandra Choi.
Letisztult esztétika és erős érzelmi kapcsolat
A 2024-es őszi Jimmy Choo kollekció a klasszikus formák modern csavarral történő újragondolása, amelyek visszanyúlnak a Jimmy Choo gazdag örökségéhez, újjáélesztve a márka egyedi stílusjegyeit. Az archívum darabjai, mint a fűzős Scarlett pumpcipő és az átalakított BROOKLYN motoros csizma, újraértelmezve térnek vissza, míg a kollekció új darabjai közé tartozik a puha bőrből készült, nagy méretű Diamond Tote és a megújult Cinch táska.
Az identitás keresését tovább erősíti a dinamikusan alkalmazott piros szín is, amely mind a termékeken, mind a márka logóján megjelenik, valamint a kampányhoz a színfalak mögött készült videóban is, amelyben Winona Ryder is szerepel.