Weisz Fanni lett az Intimissimi magyarországi nagykövete!

2017. szeptember 13.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Az Intimissimi új, #insideandout kampánya világszerte ma indul, mellyel a márka az inspiráló, különböző területeken sikeres nőkre összpontosít; Irina Shaykra, Ana Ivanovic-ra, Ella Mills-re és Dakota Johnsonra, és itthon most már a gyönyörű Weisz Fannira.

Weisz Fanni
Fotó: Chikán Erika/Intimissimi

Az Intimissimi hisz abban, hogy a nő saját stílusa tükrözi egyedülálló személyiségét. Az Intimissimi új kampánya ezt az üzenetet közvetíti, rendhagyó megközelítést alkalmazva; a kampányfotókon semmilyen fehérnemű nem látható. A márka arra kér minket, hogy tekintsünk be ezeknek a hihetetlen nőknek a valódi világába - ünnepeljük személyes győzelmüket és eredményeiket. Az Intimissimi azt vallja, hogy a szépség valójában a nők belső erejéből és karakteréből fakad.

Weisz Fanni nemcsak szépségéről és kifinomult bájáról, hanem rendkívüli sokoldalúságáról és inspiráló, példaértékű személyiségéről is ismert. A siket modell és esélyegyenlőségi aktivista méltó képviselője az előremutató szellemiségű olasz fehérneműmárkának.
"Nagyon büszke vagyok, hogy az Intimissimi új kampányának a részese lehetek. Igazán különleges megközelítésnek tartom a márkától, hogy erős nőket helyezve a középpontba történeteket mesél el, és épp ezért ruhában mutatja be őket" – mondta Weisz Fanni.

data-instgrm-version="7" style=" background:#FFF; border:0; border-radius:3px; box-shadow:0 0 1px 0 rgba(0,0,0,0.5),0 1px 10px 0 rgba(0,0,0,0.15); margin: 1px; max-width:658px; padding:0; width:99.375%; width:-webkit-calc(100% - 2px); width:calc(100% - 2px);"> Nagyon boldog vagyok, hogy magyarországi nagykövetként részese lehetek az @intimissimiofficial új kampányának! Outerwear Siket Modell, Underwear Intimissimi. #intimissimi #insideandout #happy Weisz Fanni (@realweiszfanni) által megosztott bejegyzés, 2017. Szept 12., 06:49 PDT

Ezt olvastad már? Legyél ott te is az Intimissimi on Ice show-ján Veronában

A kampány túlmutat a szexualitáson és a vágyon, amelyek általában a fehérnemű hirdetések alapmotívumai, ehelyett inkább a nők erősségei, ambíciói és hiteles személyisége áll ábrázolásuk középpontjában. A kampány valódi, mindennapi életekről szól - ezek az értékek tökéletesen kifejezik az Intimissimi új szellemiségét, a nők ünneplését #insideandout.

Az Intimissimi nemzetközi kampánya megragadja főszereplőinek egyedülálló személyiségét - Magyarországon Weisz Fanni különleges részvételével köszönti a nőiessséget: a márka bemutatja exkluzív melltartó kollekcióját, amely különböző formákon és méreteken keresztül közvetíti az üzenetet, amely szerint a megfelelő melltartóval minden nő magabiztosnak érezheti magát.
Ne maradj le az izgalmas részletekről és a nőiesség ünnepléséről!

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!
Techxpo További cikkek

Ez is érdekelhet

Vilmos herceg csaknem 10 évig halogatta a lánykérést: gyönyörű oka van annak, hogy Katalin hercegnének ennyit kellett várnia

Vilmos herceg csaknem 10 évig halogatta a lánykérést: gyönyörű oka van annak, hogy Katalin hercegnének ennyit kellett várnia

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Íme 4 tipp, hogy a stressz ne tegye tönkre az ünnepeket! (x)

Íme 4 tipp, hogy a stressz ne tegye tönkre az ünnepeket! (x)

Tényleg rájönnél, ha át akarnának verni? Teszteld le most! (x)

Tényleg rájönnél, ha át akarnának verni? Teszteld le most! (x)

Három zseniális budapesti étterem, amit ki kell próbálnod (x)

Három zseniális budapesti étterem, amit ki kell próbálnod (x)

Ezeket a hatóanyagokat mindenképpen érdemes beépíteni a bőrápolási rutinba! Mutatjuk, miért (x)

Ezeket a hatóanyagokat mindenképpen érdemes beépíteni a bőrápolási rutinba! Mutatjuk, miért (x)