A Victoria's Secret végre felismerte, hogy nem csak S-es méretű nők léteznek
Meg tudnád adni a 'nő' szó definícióját? Nehéz lenne, ugye? Nos, a Victoria's Secret szerint semmi sem definiálhat minket, és ez így van rendjén. Senki miatt nem kell változtatnunk magunkon, hiszen mindannyian egyediek vagyunk.
Ezeket láttad már?
Semmilyen szabvány, sztereotípia és fantázia nem állíthatja meg a női erőt és magabiztosságot, ami a Victoria's Secret legújabb, #Undefinable kampányából sugárzik. Sok minden megváltozott a márka habos-babos, rózsaszín szárnyas korszaka óta. A markáns változásnak pedig egyfajta kiáltványaként is értelmezhető az új kampány, amely minden nőt arra biztat, hogy szeresse és fogadja el önmagát úgy, ahogy van.
Mi változott?
A Victoria's Secret továbbra is megbízható forrás a megfizethető árú szexi fehérneműket keresők számára. A változást egészen pontosan az jelenti, hogy ezek a fehérneműk most már mindenki számára elérhetők. Az Undefinable kampánynak Bella Hadid és Hailey Bieber mellett többek között az MMA-harcos Rose Namajunas, a 80 éves modell és aktivista Bethann Hardison, a paralimpikon Femita Ayanbeku, valamint a country-énekesnő és dalszerző Brittney Spencer is a főszereplői. A márka célja ugyanis, hogy a Victoria's Secret Show pár évvel ezelőtti eltörlését és a céget ért sorozatos kritikákat követően visszanyerje népszerűségét és bebizonyítsa, hogy prioritás számukra az inkluzivitás.
A Victoria's Secret korábban azt a tendenciát követte, hogy kizárólag egyfajta (karcsú és feszes) szépséget hirdetett, táplálva abba az elérhetetlen ideálba vetett hitet, ami miatt nők milliói kételkedtek saját magukban. Az angyalokon végignézve világos volt mindenki számára, hogy a márka nem a testpozitivitás és a diverzitás úttörője. Az új kampánnyal azonban a Victoria's Secret szeretné egyértelművé tenni, hogy ennek ezúttal vége. Igenis minden nő lehet gyönyörű és szexi, életkortól, testi adottságoktól és bőrszíntől függetlenül.