Victoria Beckham elérhető árú Target-kollekciójának darabjait te magad is megveheted
A H&M-hez hasonlóan más fast fashion brandek is kollaborálnak nagy nevű divattervezőkkel egy-egy kapszula kollekció erejéig. Ezek az együttműködések mindenkinek kedveznek, hisz a dizájnerek ezáltal egy szélesebb vevőkörhöz juthatnak el, a vásárlók pedig elfogadható áron juthatnak a menő tervezők által kreált darabokhoz, így egy csipetnyi luxusélményt is kaphatnak.
Ezeket láttad már?
Az amerikai Target márka Victoria Beckhamet kereste fel az idei dizájneregyüttműködéséhez, amit az ex-Spice Girl boldogan el is vállalt.
A kollekcióba kerültek baba, gyermek és természetesen női ruhák is, melyek mindenféle testalkatra, az XS-es mérettől egészen a 3X-ig terjednek.
A széles választék lehetővé teszi, hogy egyfajta "mini-me" effektként összeöltözhess a gyermekeddel. Az új Victoria Beckham Target kollekció már elérhető az üzletekben, és a tervező a saját oldalán is árulja a termékeket, ezáltal a ruhák nemzetközileg is elérhetőek.
A 4 gyermekes anyuka először tervezett darabokat kislányok számára, de szerencsére az 5 éves Harper sokat segített neki a megvalósításban. Jelen volt a tervezésnél, aktívan részt vett a dizájn kialakításában, majd a modellezésben is.
#VBXTarget X Register on my website. My favorite look from my Target collection #callalilly X VB https://t.co/N9zAK0wKQf pic.twitter.com/GnjwzcExZl— Victoria Beckham (@victoriabeckham) March 15, 2017
src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8">
Victoria nagyon boldog, hogy a Target segítségével egy bővebb női közönséget szolgálhat ki ruháival, mert mindig is szívügyének tekintette, hogy kreációival a nők a legjobbat hozzák ki önmagukból.