Vége van! Búcsúzik a legendás fehérneműs katalógus!
Már májusban lehetett tudni, hogy a világ divat szegmensben piacvezető katalógusmárkája végleg felhagy a rendeléses módszerrel.
Ezeket láttad már?
Jövőre lenne 40 éve, hogy az első Victoria´s Secret katalógus landolt az amerikai nők postaládájában. Az akkor még mindössze egyetlen Palo Alto-i plázában üzemelő bolttal bíró fehérneműcég a kezdetektől hangsúlyt fektetett arra, hogy az éppen virágkorát élő postai katalógusos rendelésből is kiharapja a maga részét. Nos, ez a harapás annyira jól sikerült, hogy a miközben a márka egyre terjeszkedett, a katalógus is egyre nagyobb népszerűségnek örvendett.
Az első katalógusok a ´70-es években születtek, igazi budoár hangulat uralkodott a képeken:
A racked.com visszatekintése szerint 1997-re már évente 450 millió katalógust küldtek szét (egy évben több katalógus is megjelent), amiből 661 millió dollár értékben rendeltek fehérneműt az amerikai nők, vagy éppen az őket meglepni igyekvő párjuk. Amikor 2011-ben a postai katalógusos rendeléssel felhagyott néhány nagyobb márka, mint például a JC Penney, akkor a Victoria´s Secret lett az egyeduralkodó.
Kattints, és nézz bele a Victoria´s Secret legendás katalógusának közel 40 évébe:
Tavaly azonban már kiderült, hogy a mostanra évi 300 millió kiküldött katalógus, amely 150 millió dolláros nyomdai- és postaköltséggel terheli meg a céget, nem nagyon hozza vissza a befektetett pénzt. Ekkortól már csak idő kérdése volt, hogy mikor zárja be a fehérneműóriás a katalógusos rendelést. Nos, májusban bejelentették, most pedig útjára indultak az utolsó katalógusok, amivel egy korszak végleg lezárul, és mindenki nagyon izgatottan várja, hogy vajon sikerül-e új megoldalásokkal nyitni egy újat.
Vége van! Búcsúzik a legendás fehérneműs katalógus! A Victoria´s Secret nem ikonikus kiadványa megszűnik.