Vége! Megszűnik a H&M almárkája
A svéd H&M márka stratégiájának része, hogy több almárkát is fenntart, amelyek az anyamárkától független, saját profillal rendelkeznek. Mára a H&M-család szépen felduzzadt, de most úgy tűnik, az apadás is elkezdődik.
Ezeket láttad már?
A magyar vásárlók nyilván a hazánkban is jelenlévő Cos márkát ismerik a legjobban, de a H&M-nek olyan világszerte népszerű brandjei vannak még, mint az & Other Stories, az Arket, a Monki vagy éppen az Asos oldalán is kapható Weekday. A H&M első almárkája nem saját fejlesztés volt, hanem egy feltörekvő svéd farmermárkát vásároltak fel, ez volt a koponyás logóról ismert Cheap Monday. A fiatalos márka darabjait néhány saját üzletben, és olyan viszonteladóknál lehetett kapni, mint az Urban Outfitters.
Brutálisan özönlöttek az emberek a H&M-be az új Moschino kollekció miatt
Brutálisan özönlöttek az emberek a H&M-be az új Moschino kollekció miatt
A folyamatosan csökkenő bevételek miatt a Cheap Monday jövő nyár végére teljesen kivonul a piacról. A H&M vezetése gyorsan elébe vágott a további találgatásoknak, és a közleményükben leszögezték, hogy a többi márkájuk jövőjét illetően pozitívak a kilátások, és fejlődésre számítanak.
A Cheap Monday jól ismert logója: