Vásárold meg Katy Perry kedvenc karácsonyi darabjait 25%-kal olcsóbban

2015. november 12.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Az H&M örömmel mutatja be Katy Perry-vel készített Holiday kampányának első képeit, melyeken a popsztár az H&M Holiday kollekció darabjait viseli. A teljes hosszúságú reklám november 23-án debütál világszerte a www.hm.com/life honlapon.

A H&M Holiday 2015-ös reklámja az évszak ünneplése. Katy Perry először egy tündérként jelenik meg, majd az életnagyságú mézeskalács-emberkétől kezdve a görkorcsolyákra szerelt, túlméretezett ajándékokon át az óriási játék mackókig, hihetetlen karakterekkel találkozik. A folyamatosan változó, gyorsan pörgő történetet Katy minden jelenetben saját stílusával fűszerezi. A reklámfilm zenéje az "Every Day Is A Holiday", melyet Katy kifejezetten az ünnepi reklámhoz írt.

"Nagyon hangulatos volt ennek az óriási bábukkal teli világban játszódó reklámnak a készítése Jonas Akerlunddal, és azzal a sok mókás ruhadarabbal, melyek közül a személyes kedvencem az Elfie Selfie pulóver. Az H&M-nek nagy szerepe volt a saját stílusom kialakulásában már 13 éves koromtól kezdve, amikor elkezdtem vegyíteni a divatos és megfizethető H&M darabokat a vintage ruháimmall. Már alig várom, hogy mások is hozzáadhassanak egy kis csillogást a ruhatárukhoz ezzel a varázslatos ünnepi kollekcióval" – mondta Katy Perry.

katy perry

A kollekció olyan darabokat tartalmaz, mint a rúzsvörös ruhák, a nyitott ujjú szmoking és a flitteres piros masnikkal hímzett póló. A fekete miniszoknya fodrozásától kezdve a tökéletes karácsonyi pulóverig, mindenhol fellelhetők a különleges részletek. A H&M Holiday kollekció november közepétől kapható a világ H&M-üzleteiben. Ne feledd, december 4-én 25%-kal olcsóbban vásárolhatod meg az ünnepi kollekció darabjait, ha felmutatod az új GLAMOUR magazinod az H&M Shoppingpartinkon.

katy perry

Az idei szezonban a H&M speciálisan tervezett ajándékkártyákkal támogatja a mianmari gyermeket. A H&M Conscious Foundation minden megvásárolt kártya árának 5%-át ajánlja fel az UNICEF számára. Az UNICEF ezt az összeget a Mianmarban élő, védtelen gyermekek minőségi oktatásához fogja felhasználni ott, ahol sürgős szükség van az alapvető oktatáshoz való hozzájutás fejlesztésére. Az ajándékkampányon keresztül az UNICEF és a H&M Conscious Foundation több mint 350 000 gyermek minőségi általános és középiskolai oktatáshoz való hozzájuttatását tűzte ki célul a mianmari Rakhine államban. Az ajándékkártyák december 31--ig lesznek kaphatók világszerte a H&M-üzletekben.

katy perry
katy perry
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!
Techxpo További cikkek

Ez is érdekelhet

Rúzsa Magdi: „Vajdaság a bölcsőm, Magyarország viszont az a föld, amely megengedte, hogy megvessem a lábam és megvalósítsam az álmaimat”

Rúzsa Magdi: „Vajdaság a bölcsőm, Magyarország viszont az a föld, amely megengedte, hogy megvessem a lábam és megvalósítsam az álmaimat”

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

5 dolog, amit azonnal meg kell tenned, ha online bántalmazás áldozata lettél (x)

5 dolog, amit azonnal meg kell tenned, ha online bántalmazás áldozata lettél (x)

Három zseniális budapesti étterem, amit ki kell próbálnod (x)

Három zseniális budapesti étterem, amit ki kell próbálnod (x)

Ezeket a hatóanyagokat mindenképpen érdemes beépíteni a bőrápolási rutinba! Mutatjuk, miért (x)

Ezeket a hatóanyagokat mindenképpen érdemes beépíteni a bőrápolási rutinba! Mutatjuk, miért (x)

Így kerüld el otthon a bakteriális vaginózist (x)

Így kerüld el otthon a bakteriális vaginózist (x)