Vásárold meg Katy Perry kedvenc karácsonyi darabjait 25%-kal olcsóbban
Az H&M örömmel mutatja be Katy Perry-vel készített Holiday kampányának első képeit, melyeken a popsztár az H&M Holiday kollekció darabjait viseli. A teljes hosszúságú reklám november 23-án debütál világszerte a www.hm.com/life honlapon.
Ezeket láttad már?
A H&M Holiday 2015-ös reklámja az évszak ünneplése. Katy Perry először egy tündérként jelenik meg, majd az életnagyságú mézeskalács-emberkétől kezdve a görkorcsolyákra szerelt, túlméretezett ajándékokon át az óriási játék mackókig, hihetetlen karakterekkel találkozik. A folyamatosan változó, gyorsan pörgő történetet Katy minden jelenetben saját stílusával fűszerezi. A reklámfilm zenéje az "Every Day Is A Holiday", melyet Katy kifejezetten az ünnepi reklámhoz írt.
"Nagyon hangulatos volt ennek az óriási bábukkal teli világban játszódó reklámnak a készítése Jonas Akerlunddal, és azzal a sok mókás ruhadarabbal, melyek közül a személyes kedvencem az Elfie Selfie pulóver. Az H&M-nek nagy szerepe volt a saját stílusom kialakulásában már 13 éves koromtól kezdve, amikor elkezdtem vegyíteni a divatos és megfizethető H&M darabokat a vintage ruháimmall. Már alig várom, hogy mások is hozzáadhassanak egy kis csillogást a ruhatárukhoz ezzel a varázslatos ünnepi kollekcióval" – mondta Katy Perry.
A kollekció olyan darabokat tartalmaz, mint a rúzsvörös ruhák, a nyitott ujjú szmoking és a flitteres piros masnikkal hímzett póló. A fekete miniszoknya fodrozásától kezdve a tökéletes karácsonyi pulóverig, mindenhol fellelhetők a különleges részletek. A H&M Holiday kollekció november közepétől kapható a világ H&M-üzleteiben. Ne feledd, december 4-én 25%-kal olcsóbban vásárolhatod meg az ünnepi kollekció darabjait, ha felmutatod az új GLAMOUR magazinod az H&M Shoppingpartinkon.
Az idei szezonban a H&M speciálisan tervezett ajándékkártyákkal támogatja a mianmari gyermeket. A H&M Conscious Foundation minden megvásárolt kártya árának 5%-át ajánlja fel az UNICEF számára. Az UNICEF ezt az összeget a Mianmarban élő, védtelen gyermekek minőségi oktatásához fogja felhasználni ott, ahol sürgős szükség van az alapvető oktatáshoz való hozzájutás fejlesztésére. Az ajándékkampányon keresztül az UNICEF és a H&M Conscious Foundation több mint 350 000 gyermek minőségi általános és középiskolai oktatáshoz való hozzájuttatását tűzte ki célul a mianmari Rakhine államban. Az ajándékkártyák december 31--ig lesznek kaphatók világszerte a H&M-üzletekben.