Valentin-napi ajándék magadnak
Jön a szerelemesek napja, és mi arra inspirálunk, hogy keretezd újra kicsit ezt az ünnepet! Amellett, hogy megünnepled a szerelmedet, vagy ha éppen nincs partnered, akkor a szerelem erejét, foglalkozz önmagaddal! Önmagad szeretete és az önmagad felé fordulás a legfontosabb, ez a feltétele annak is, hogy egyenlő félként, partnerként tudj belépni egy szerelmi kapcsolatba. Öltöztesd a szíved ünneplőbe és örülj!
Ezeket láttad már?
Persze az is fontos, hogy ne csak magad szeresd és fogadd el olyannak, amilyen vagy, hanem a környezetedre és a bolygónkra is odafigyelj. A C&A - mint az ökotudatosságban a legelöl járó divatcég - segít neked, hogy olyan ruhákat vásárolj, amik már példamutatóan modern szemlélettel készülnek, így a Valentin-nap tényleg a szeretet, az öröm ünnepe lehet.
Hogyan érheted el a harmóniát?
Ahhoz, hogy jól érezd magad a bőrödben, fontos hogy könnyedén, elérhető, de fair áron vásárolhass olyan ruhadarabokat, amelyek úgy készülnek, hogy csökkentik a gyártás ökolábnyomát, és odafigyelnek a ruhádat készítő emberek jóllétére is. Fontos, hogy ezt átláthatóan tegye egy cég, és rendszeresen beszámoljon az ökotudatosságban elért lépésekről és eredményeiről. Ennél sose add lejjebb, ha kedvenc márkát választasz magadnak! Így felhőtlenül tudsz örülni a ruháidnak, és hosszabb távon tudsz kötődni hozzájuk.
A C&A 2005-ben, a nagy divatmárkák közül elsőként vezette be a biopamut használatát, és 2028-ra az összes pamutruha csak és kizárólag ebből készül majd. A divatcég 2028-ig kidolgozta globális fenntarthatósági stratégiáját is a kulcsfontosságú európai, brazil, mexikói és kínai piacokra, miután sikeresen elérte a 2020-ra kitűzött céljait. A cég globális fenntarthatósági jelentésében részletesen ismerteti is ezeket, téged partnernek tekintve. Az új stratégia magában foglalja a vásárlók ösztönzését arra, hogy fenntarthatóbb döntéseket hozzanak. A cég tervei ambiciózusak, tudományos alapokon hoz döntéseket, és így határozza meg az éghajlatváltozással kapcsolatos teendőket, és még nagyobb hangsúlyt fektet a körkörös üzleti modellre.
Hogyan tudod hosszú távon szeretni a ruháidat?
Minden bizonnyal úgy, ha nem érzel lelkiismeretfurdalást amiatt, mert a márka, akitől vásárolsz, nem számol be a gyártás körülményeiről, az alapanyagok forrásáról, és nem tudod, hogy az általad viselt ruha előállítása milyen károkat és szenvedést okozott máshol, a világ szegényebb, délibb, keletibb régióiban.
A C&A az egyik olyan, az iparágban vezető szerepet betöltő divatcég, amely előretörő, a fenntarthatóbb anyagok használatában kulcsfontosságú célokat tűzött ki a működésére vonatkozóan. Mik is ezek?
- 2028-ra az alapanyagok 100%-ban fenntarthatóbb forrásból való beszerzése.
- Összekapcsolják az innovációt és a körforgásos elveket, hogy 2028-ra 10 termékből 7 élettartamát meghosszabbítsák.
- Az egyszer használatos műanyagok 50%-át kiváltották alternatív anyagokkal az üzletekben, az online áruházban és az ellátási láncban.
- A legfrissebb globális fenntarthatósági jelentés megerősíti, hogy a C&A továbbra is a biopamut egyik legnagyobb vásárlója világszerte.
- Az első Cradle to Cradle CertifiedTM Platinum minősítésű farmerszövetet ők hozták forgalomba.
Szeresd te is a ruháidat önfeledten, azzal a tudattal, hogy ökotudatosan gyártották, és tájékozódj a márkákról vásárlás előtt. Szavazz a vásárlásaiddal a jövőnkre!