Mihalik Enikő és Blaskó Nikolett hatvanmillió forintot gyűjtöttek össze a traumatizált gyerekek megsegítésére
Szeptemberben újra megrendezték az UNICEF Pop-Up Store & More rendezvényt. A szervezők a kétnapos, nagyszabású jótékony gardróbvásár teljes bevételével a traumát átélt gyerekeket támogatják.
Ezeket láttad már?
Hatvanmillió forintot gyűjtöttek a traumatizált gyerekeknek az UNICEF Magyarország és a Világszép Alapítvány összefogásában létrejött UNICEF Pop-up Store & More eseményen, melynek nagykövetei Mihalik Enikő topmodell és Blaskó Nikolett üzletasszony voltak.
Légy empatikus, indulj ki a saját fájdalmaidból!
A jótékonysági kezdeményezés idén is egy online aukcióval indult, amelyet egy kétnapos jótékonysági gardrób vásár követett. Az eseménysorozat nagykövetei – Blaskó Nikolett és Mihalik Enikő – mellé csatlakozott ezúttal Orvos-Tóth Noémi is, aki több száz érdeklődő számára tartott előadást a gyerekkori traumák jelenségéről. A témában többek között Tóth Vera és Kovács András Péter (KAP) is megszólalt egy pódiumbeszélgetés keretében, amely során őszintén osztották meg gyerekkoruk fájdalmas emlékeit.
Az UNICEF Pop-Up and More esemény idén egy a Kempinski Hotelben megrendezett gálavacsorával egybekötött 28 tételből álló jótékonysági licittel zárult, amelyen elismert kortárs alkotók felajánlott alkotásai mellett, Áron Eszter, Daubner Anna és Szegedi Kata divattervezők, az UNICEF Magyarország és a Világszép Alapítvány gyerekeivel közösen készített egyedi, különleges ruhadarabjai is kalapács alá kerültek. Az alapítvány több mint tíz éve áll olyan gyerekek mellett, akikről szüleik helyett az állam gondoskodik. Programjaik célja, hogy a gyerekek az otthontalanság ellenére is megtalálják a helyüket a világban, legyenek lehetőségeik, megéljék az összetartozás, a szeretet élményét.
A ruhafelajánlásból megmaradt darabokat a Textrade Kft., Közép-Európa legnagyobb textilfeldolgozó és újrahasznosító üzeme kétmillió forint támogatási értéken vásárolta meg és szállította el újrahasznosítás céljából. Ne feledd, nincs olyan, hogy kukába dobsz egy már nem használt ruhadarabot, mindig keresd meg, hogyan adhatsz neki újabb életet, újabb funkciót, újabb gazdát!
Menő nagykövetek
A jótékonysági kezdeményezés nagykövetei Blaskó Nikolett és Mihalik Enikő mellé Orvos-Tóth Noémi, klinikai szakpszichológus is csatlakozott. Blaskó Nikolett, az ACG ügyvezető igazgatója tökéletes példa arra, hogy nőként hogyan lehet porrá zúzni az üvegplafont. Számtalan civil szerveztenek segítenek a menő reklámügynökséggel, és Niki köztudottan nagy támogatója a hazai divatnak, divattervezőknek is.
Mihalik Enikővel a címlapon jelent meg a GLAMOUR Book harmadik lapszáma, amit, ha előfizetőnk vagy, elolvashatsz a GLAMOUR Univerzumban. Az exkluzív interjúból minden kiderül, már ami az anyává válását illeti, és arról is szót ejt, hogyan tartja magát ilyen jó formában. Nem csak a genetikáról van szó, annyit elárulhatunk!
A legújabb GLAMOUR Book bookazine-t pedig megvásárolhatod a lapot.hu-n.