Új vonallal jelentkezik az egyik legkülönlegesebb hazai divatmárka
Innovatív anyaghasználat és időtlen formavilág jellemzi az Alma Abonyi darabjait. Az elsősorban carbon táskakülönlegességeiről ismert márka 2016-ban egy új termékvonallal is bemutatkozik. November 4-én a márka új bemutatótermének megnyitóján mindenki kézbe veheti – vagy akár haza is viheti – a SILENCE táskákat.
Ezeket láttad már?
"Nem akármilyen év van a hátunk mögött – kezdi mosolyogva Alma – sosem szoktunk unatkozni, de 2016 elsősorban számomra a várakozásról, a türelem tanulásáról és elfogadásról szólt leginkább. Kicsit hátrébb kellett lépnem a saját alkotásaimtól és újragondolni a korábbiakat és a jövőbeni terveket, amikből mindig rengeteg verzió létezett. Szerencsére sok embertől tudtam/tudom, hogy vágyik tőlem valamire, csak nem engedheti meg magának a karbon darabokat - így született meg április környékén az elhatározás, hogy indítunk egy második termékvonalat, ami egy alacsonyabb árkategóriájú, prémium bőrtermék család lett."
A NINE nevet kapott almárka eredetére kilenc okot is tud a tervező: "Például kilencedikén születtem és a macskáknak is kilenc élete van." (nevet) A SILENCE a NINE by Alma Abonyi első kollekciója, hagyományosabb anyaghasználat jellemzi, ugyanakkor a különleges carbon hatású bőrökkel kpcsolódik az eredeti irányvonalhoz is. Ezek a bőrök egyébként egyszer csak "megtalálták" Almáékat: "Kaptunk egy emailt egy brit cégtől, hogy látták a karbon táskákat és szerintük tetszene nekem ez a bőr, küldenének mintát belőle. Köszönettel éltünk a lehetőséggel és persze első látásra szerelmes is lettem." A táskák formája ősi szerkesztési folyamatok mentén született, a természetben található organikus kapcsolatokra reflektálva és a vissza-visszatérő "tulipán- szerű", néhol egyszerű trapézzá transzformálódó motívum ugyancsak a legrégibb szimbólumok formai interpretációja.
A boríték táskától kezdve, kisebb és nagyobb doboztáskákon keresztül, laptoptáskán át a nagyobb méretű női táska is megtalálható a NINE darabjai között. Kétféle karbon mintázatú bőrrel, fekete, bordó, türkiz és mustár színű bőrrel illetve ugyanilyen színű szőrök kombinációjával születtek meg a modellek. Funkciójukban jobban reagálnak az aktuális trendekre, a praktikusságot is magasabb fokon szolgálják: többségük uniszex, illetve többféleképpen is hordhatóak: a doboztáska például pánt nélkül kis kézitáskaként, egy szíjjal válltáskaként, két szíjjal pedig egy abszolút huncut hátitáskaként is bevethető.
A kampányfotók az ősi szimbólumokhoz köthető szerkesztéshez kapcsolódóan kicsit darkos, boszorkányosak lettek. "Amikor Csoboth Edina fotóssal elkezdtünk a vizuális vonalról egyeztetni, nagyon hamar adta magát ez a téma. Számomra nagyon érdekes, hogy alapvetően véletlenül, de majdnem ugyan annak a csapatnak a munkáját dicsérik a mostani képek, mint akik 3 évvel ezelőtt a legeslegelső kampányunkat is elkövették. Stylist fronton lett változás, most Csalár Bence látta el ezt a koránt sem egyszerű feladatot. Számomra ez a szimbolikus dolog nagyon sokat jelent, mert az is jó kezdet volt, remélem, hogy ez ugyan olyan jól sikerül…" – vall a fotók keletkezéséről Alma.
A kollekció bemutatóját a márka új showroomjának a megnyitójával kötötték össze – egy poszt Halloween tematikájú rendezvénnyel avatják fel a Kincsem Park régi mázsaházának első emeletén helyett kapott új bemutatótermet november 4-én. Alma ígérete szerint ő mindenképp jelmezben várja az érdeklődőket – akik követik a példáját, számíthatnak egy kis meglepetésre.
Esemény: http://bit.ly/AlmAbonyi_Silence_Launch_ShowRoomOpening
Fotó: Csoboth Edina
Fotós asszisztens: Balogh Zoltán
Kreatív koncepció: Abonyi Alma & Csoboth Edina
Styling: Csalár Bence
Haj: Vörös Anett
Smink: Nagy Júlia
Modellek: Bettina, Matt @ Icon és Lugosi Rozina
Special thanks: Between, Szputnyik, Vagabond