Új márkát indít a H&M, és máris szuperizgatottak vagyunk
A H&M egészen érdekes és izgalmas üzletpolitikát folytat. A svéd óriás ruhamárka az utóbbi években egyre-másra hoz létre újabb saját profillal bíró brandeket.
Ezeket láttad már?
A Cos márka nálunk is jól ismert, hiszen a nagyon kifinomult, kiváló minőségű darabokat kínáló márkának hazai üzlete is van. Ugyancsak a H&M a tulajdonosa a klasszikus farmermárkának a Cheap Mondaynek, a laza, fiatalos Monkinak, illetve a szintén inkább a high street kategóriába sorolható & Other Stories-nak is. Tavaly indult az Arket, és úgy tűnik, idén újabb elérhető luxus termékeket kínáló, streetwear márka debütál, a Nyden.
Láttad már? Így állt fejre a Váci utca a H&M új luxuskollekciójától
A svéd szóösszetétel az "új" és az "az" szavak összevonásából keletkezett, talán ebből is látszik, hogy a fiatalabb húszas éveinek elején, közepén járó korosztályt célozzák majd meg a termékeikkel. Ha igazak a hírek, akkor a Nyden több saját üzlettel indul majd el, a márkát influencerek reklámozzák majd, úgy tűnik az első arca a felkapott sztártetováló, Doctor Woo és a svéd színésznő, Noomi Rapace lesznek. Eléggé kíváncsiak vagyunk!
/Nyden (@wearenyden) által megosztott bejegyzés, Dec 15., 2017, időpont: 6:47 (PST időzóna szerint) defer src="//platform.instagram.com/en_US/embeds.js">