Új magyar divatmárka – itt a Nord7
Új márka, magyar designer, nemzetközi környezet: a napokban jelentette be indulását a hazai piacon a Nord7. Az új, trendi, a svéd minimalizmus és letisztultság által inspirált divatmárkát a fiatal tehetség, Montero Antonia, magyar-uruguayi származású tervező jegyezi.
Ezeket láttad már?
A Nord7 az új trendeket kereső, fiatal generáció számára kínál hordható, jól kombinálható darabokat. Első munkái azért is egyedülállóak, mert ő az egyik első hazai tervező, aki kizárólag pulóver-kollekciót dobott piacra – ez a Line, amely már elérhető a márka webshopján.
A márka ötlete 2014-ben született meg, amikor Antonia több alkalommal is ellátogatott Svédországba. "Annyira lenyűgözött az ország és kultúrája, hogy azóta többször is visszautaztam már inspirációért a terveimhez. A pulóverek anyaga háromfalas, vastag pamut, amely praktikus viselet a téli hidegben" – árulta el a tervező. A márkanévben szereplő ‘Nord' szócska az északi országokban jellemző divatirányzatokra, stílusra utal, míg a 7-es szám a tervező szerencseszáma.
A Nord7 minden egyes terméke kézzel készült, egyedi darab. A ruhák a világ bármely pontjáról megrendelhetőek, Európától kezdve, az Egyesült Államokig. A webshopon kívül, a márka a legnagyobb közösségi oldalakon is jelen van: a Pinterest-en, a Facebookon, az Instagramon, és a Polyvore-n is megtalálható.