Tökéletesen rád szabott farmer? Létezik a C&A-nál!
Az új szezont izgalmas hírekkel indította a C&A divatcég. Egy egészen új koncepcióra alapozott kapszulakollekciót mutattak be, melyet The Denim névre kereszteltek. Mit lehet még újat mondani a farmerekről? Ha a saját kálváriádra gondolsz, miközben farmert keresel, máris tudod, hogy nagyon is sok mindenre kellene megoldás.
Ezeket láttad már?
A méret igenis számít
A nemzetközi divatcégnek nagyon fontos, hogy passzoljon rád a ruhadarab, amit náluk vásárolsz. Az Alvanon nevű, kifejezetten a ruhaméretezéssel foglalkozó kutatócéget is felkérték, hogy alaposan készítsék elő a C&A a vásárlókhoz, azaz hozzánk és a kor szellemiségéhez igazított stratégiáját. A felmérésekből kiderült, hogy az emberek 54 százaléka arról panaszkodik, hogy a megvásárolt ruha nem passzol rá csak akkor, ha elviszi megigazíttatni egy szabóhoz. Kinek van erre ideje?! A vásárlók 62 százaléka arról nyilatkozott, hogy a divatcégek nem kínálnak a méretükre pontosan illő ruhákat. Az interneten vásárolt ruhák 40 százalékát azért küldik vissza, mert bár a méretükben rendelték, mégsem illik rájuk. Sokat beszélünk a trendekről, de igen keveset beszélünk arról az élményről, amikor az ötödik farmer felpróbálása után is azt érezzük, hogy velünk, a formánkkal van a baj, azért nem találunk ránk illő ruhát. Pedig erről szó sincs! Az új, modern konfekcióiparnak fel kell ismernie, hogy az emberek sokkal többfélék, mint amilyen választékot eddig nekik szánt a divatipar és az sem elhanyagolható szempont, hogy a méretünk is megváltozott az idők folyamán. Ott fogunk vásárolni a jövőben, ahol ezt figyelembe veszik és igyekeznek minél jobban ránk szabni a darabokat.
The Denim
A CA új vonala minden divatos fazonban kínál farmereket minden testalkatra. Párizsi, világra szóló kollekcióbemutatójukon hangsúlyozták, hogy nagyon hisznek abban, hogy minden nőnek joga van hozzá, hogy a méretétől, formájától függetlenül jól érezze magát a ruhájában, magabiztos lehessen. Nem ugyanaz az anyag, szabás jó mindenkinek, így a kapszulakollekció következetesen a testalkatokra szabja a népszerű fazonokat, a szűk szárút, a lezser fazont, a jeggings-t és a többit. A plussize modelleket láthatatlan, rugalmas a korc, a kismama kollekciót puha pamut betétek teszik kényelmesebbé.
Az úgynevezett "emelő szabásvonal" is nagyon népszerűvé teszi majd a farmereket, mert formálja a hátsónkat, csakúgy, ahogy a dizájnerek a színeket, a koptatásokat is különféleképpen használják a különféle testformákra. You Nguyen a The Denim kollekció igazgatója saját maga mutatta be a 36-ostól plus size méretű lányok, nők segítségével, hol is vannak a titkos pontok az adott farmereken, amitől jól áll rajtunk. Az élő demonstráció igen meggyőző volt és egy új korszakot ígér a divattervezők alapállásában. Végre nem csak a dizájn a lényeg, hanem mi is.
Az új dns
Teri Naccarato, a C&A kereskedelmi igazgatója szerint az új korszak a "passzol rád" stratégiával indul. Véleménye szerint ma egy sikeres divatcégnek csak az lehet az alapállása, hogy új stuktúrákat, szabásvonalakat kínál és minél jobban személyre szabja a termékeit. Miután a GLAMOUR olvasójaként biztosan nagyon környezettudatos vagy, az is szimpatikus lesz számodra, hogy a C&A a világon a legelső az organikus pamut felhasználásában.
A "biopamut" vonaluk már tíz éve nagyon sikeres, de 2020-ra azt tervezik, hogy a kollekcióik százszázalékban biopamutból készülnek majd. A gyártáskor felhasznált víz mennyiségét is radikálisan csökkentik, folyamatosan kutatják erre az új lehetőségeket. Az, hogy nem ártasz a környezetednek azzal, amit viselsz, hogy sokáig viselheted, mert jó minőségű, hogy meg tudod venni, mert élrhető árú és hogy pontosan úgy áll majd rajtad, mintha rádöntötték volna, elég jó ígéret.
Ne feledd, hogy a GLAMOUR-napokon 20% kedvezménnyel vásárolhatsz a C&A üzleteiben, ha nálad van a kuponod!