Taylor Swift a fiatal nőkért kampányol
Taylor Swift immáron negyedik alkalommal tér vissza az amerikai szabadidő és sportcipő márka, a Keds arcaként. A kampány nem csak a cuki, színes cipőkről szól, melyek reklámozásához tökéletes a énekesnő, hanem a fiatal lányokat akarják vele bátorságra és önbizalomra bírni, mindezt Taylor Siwft vagány és merész személyiségével illusztrálva.
Ezeket láttad már?
Az amerikai popsztárnak nem ez az első együttműködése egy márkával, szerepelt már a CoverGirl kampányában, a Diet Coke pedig az arcának választotta tavaly, illetve két saját parfümmel is rendelkezik már.
A kampány a Keds új projektjével áll összeköttetésben, mely arra hivatott, hogy különböző képzési programokkal támogassa a fiatal nőket Amerika szerte. A kampány honlapján ezen kívül még találhatunk stílustanácsadást és inspiráló személyes történeteket is. A közös együttműködésbe még terveznek egyéb elemeket is bevenni, mint például ösztöndíjakat és mentorprogramokat, mindezt a fiatal nők segítése és önbizalom-növelése érdekében.
Érdemes átböngészni a Brave FONT color=#ff0000 face=Arial>Life Project oldalát
Kattints az inspiráló kampányvideóra, melyben Taylor Swift elárul egy titkot a dalírásának módjáról is: