Tarolnak a nyugdíjasok a kampányokban
Tavaly is volt egy meghatározó idős modellhullám a márkák körében, és úgy tűnik, ez a tendencia az idénre sem csitult. És mi ennek kifejezetten örülünk.
Ezeket láttad már?
Alig pár napja láthattuk, hogy a Céline egy 80 éves modellt választott kampánya arcának. Azonban az irodalmi ikon nem az egyetlen nyugdíjas korú hölgy, aki pózol divatháznak ebben a szezonban. A Saint Laurent Paris ugyancsak az idősebb generációban bízik.
Hedi Slimane a Saint Laurent Music Project kampányához fotózta a 70-es évek egyik klasszikus ikonját, Joni Mitchell folkénekest. Korábban már láthattunk a francia divatház zenei projektjében olyan arcokat, mint Ariel Pink, Courtney Love, Kim Gordon vagy Marilyn Manson, és most ehhez a díszes társasághoz csatlakozott Joni Mitchell, akit a tervező-fotográfus a dalszerző-énekes otthonában, Kaliforniában kapott lencsevégre.
A 71 éves legenda Saint Laurent tunikát, kalapot és személyre szabott bőrkabátot visel a fotókon. Reméljük, hogy még több hasonló, változatos kampányszerepeltetést láthatunk a közeljövőben.