Szőrös hónaljú, tetovált és anyajegyes modellek az H&M testvérmárkájának fehérnemű kampányában
Olyan márkáknak köszönhetően, mint az American Apparel, az Urban Outfitters, vagy a United Colors of Benetton, nem idegenek számunkra a retusálatlan, igazi nőket ünneplő kampányok. Most az H&M testvérmárkája, a 2013 óta létező & Other Stories állt a természetesség mellé legfrissebb hirdetésével.
Ezeket láttad már?
Magyarországon talán kevésbé ismert a letisztult, nőies, ám nagyon is trendi márka, az & Other Stories. Szerencsére azonban nem kell messzire utazni Európán belül, hogy találkozzunk a szuper divatmárka elérhető árú termékeivel, melykért a GLAMOUR szerkesztői közül többen is rajonganak.
Az & Other Stories másodszor rukkolt elő meghökkentő kampánnyal. A 2015-ös őszi hirdetésében transznemű modellek szerepeltek, a legújabb "For Women, By Women" elnevezésű fehérnemű kampányban pedig olyan fiatal lányokat láthatunk, akik nem is hivatásos modellek. A retusálatlan képeken Helin Honung blogger és jóga rajongó, Kelsey Lu McJunkins csellista és modell, valamint Ida Jagerfelt szövegíró mutatja be a márka legújabb csipke fehérneműit.
Első ránézésre tényleg fel sem tűnik, hogy nem modelleket látunk, hiszen valljuk be, mindhárman éppen elég vékonyak ahhoz, hogy egy ilyen kampányban szerepeljenek. Viszont ha közelebbről megnézed Hedvig Jenning fotóit, akkor te is észreveszed, hogy egyrészt a lányok nem viselnek sminket, a hajukkal sem történik semmi különös, másrészt az olyan apró "testhibáikat" sem retusálták ki, mint az anyajegyek. De talán a legmegdöbbentőbb mindközül akkor is a hónaljszőr.
A csupasz nemiszervek fölött már eljárt az idő, egyáltalán nem divat teljesen eltűntetni mindent manapság onnan lentről, azonban a szőrös hónaljat eddig csak a legmerészebb hollywoodi sztárok, mint Miley Cyrus, Scout Larue Willis, vagy Charlotte Free modell vállalták be. Felmerül hát a kérdés, ez lesz a legújabb trend? A pasiknál sem menő már a csupasz hónalj, vajon most a nők következnek? Te mit gondolsz erről?