Szörfös márkától érkezik a Puma új vezető tervezője
Mostanában divat lett, hogy a nagy sportszermákák is az utcai divat mestereit csábítják el.
Ezeket láttad már?
Számos ilyen egyszeri, vagy éppen hosszú távú együttműködést ismerünk. A német Puma is próbálkozott hasonlóval, sőt 2008-ban úttörőnek számítottak, hiszen Hussein Chalayan személyében először neveztek ki a high street divat világából érkező kreatív igazgatót.
Nos, azóta Hussein Chalayan és a Puma kapcsolata csak még erősebb lett, de a kreatív igazgatói posztot immár más tölti be. A német márka Torsten Hochstettert igazolta le a posztra. A német felmenőkkel rendelkező tervezőt nem is akárhonnét csábították el. Hochstetter a világ legsikeresebb szörföd márkáját igazgatta eddig. Az O`Neill kreatív igazgatójaként azzal dicsekedhetett, hogy 2012-ben a márka a piac 60%-át uralta. Ennél jobb ajánlólevél aligha kellett a tervező számára.
Úgy tűnik, a Puma most fordított az elmúlt évek trendjein, és nem az utcai divat felé próbál nyitni, hanem erősíti a pozícióit a sportszermárkák versenyében.