Színes újjászületés - megérkezett az Alma Abonyi új kollekciója
Ma este hattól, a Kincsem Parkban ünnepli második születésnapját az Alma Abonyi kiegészítő márka. Ahogyan arról már korábban beszámoltunk, lesz egy különleges lóverseny is – azt követően láthatják a résztvevők a PHOENIX RGB új darabjait, melynek kampányképei nálunk debütálnak.
Ezeket láttad már?
A Glamour Women of The Year egyik tavalyi jelöltje, Abonyi Alma 2013 óta készíti különleges, elsősorban carbonból születő táskáit és ékszereit – idén ősszel harmadik táskakollekciójával jelentkezik. A PHOENIX az Alma Abonyi alap kollekciója: több év alatt kiérlelt formák, méretek - mindez a design és a praktikum jegyében. Nem véletlen a névadás, ahogyan a legendás tűzmadár időnként újjászületik, úgy lett ez kollekció is megálmodva, kezdetektől ebben gondolkodott a tervező.
A PHOENIX RGB az első ilyen újragondolás. Az RGB elnevezés az eddig nem jellemző, most megjelenő színekre utal: a piros, zöld és kék különböző árnyalatokban és intenzitásokkal jelenik meg az egyes modelleken. A szoborszerű kialakítású, eddigi fekete-szürke és aranyszínben megtestesülő darabok az kicsit levetkőzték, korábbi szigorúbb és konzervatívabb hatásukat – pirosban igazán kihívó, kékben és zöldben pedig határozottan csajos táskák születtek. Az új kollekció készítése során a korábbi alapdarabok mellé bekerült egy tizenhatodik modell is - egy kisebb hátitáska, mivel ez a fazon volt az abszolút favorit a korábbi két sorozatban is.
A kampányképeket Halász Jácint fotográfus készítette, a koncepciót a tervezővel, Almával és Urbányi Barbara stylisttal közösen álmodták meg. A hajakat ezúttal is Fábián Zsanett, a sminket pedig Magyar Eszter készítette. A képen Marge, azaz Batta Zsuzsanna énekesnő látható Balázs Somával, aki amellett, hogy szabadúszó model, a törzs zenekarban énekel és gitározik is. "A koncepció kiötlése során egy közös inspirációs boardot hoztunk létre Pinteresten Jácinttal és Barbival – beletettem az összes olyan ötletem, amit kompozíció vagy látványvilág szempontjából érdekesnek találtam. Ezek közül Barbinak azonnal megtetszettek a halasok és felmerült, milyen volna a pikkelyeket a carbon faktúrájával párhuzamba állítani. Jácint látványvilágában végül mindez finom utalásként jelenik meg, hátulról világította meg a modelleket – így sokkal izgalmasabb az egész, plusz hangsúlyosabb, hogy fényesek a táskák." – meséli a tervező. Mivel tárgyközpontú kampány volt a cél, a táskákon kívül minden más visszafogott, minimalista stílusú a képeken. "Somával először a Magyar Derby Fashion Show-n dolgoztunk együtt – már akkor beleszerettem a karakterébe és tudtam, hogy vele fogjuk fotózni a következő kampányt. Zsuzsival tavaly már szintén közösködtünk - úgy éreztem, hogy a karaktere tökéletesen passzol ahhoz az elgondoláshoz, hogy egy dögös csajjal szeretnénk a női táskákat kívánatossá tenni. Arról nem is beszélve, hogy imádom a Váratlan Nyár című dalát, saját kisvideókat is forgattam már hozzá a dugóban ülve a kocsiban (nem véletlenül nem lettem énekesnő, haha). A végeredmény nem olyan lett, amilyet szerettem volna, hanem annál sokkal jobb, és ez bizony nagyon ritka."
Ma este 18 órától kezdődik az új kollekciót bemutató születésnapi rendezvény a Kincsem Parkban, ahol az Alma Abonyi márka tervezője mellett Andy Nagy modell, Borbás Robi tetováló művész, Csalár Bence art & fashion blogger, Engler András szobrászművész, Fábián Zsanett fodrász, Festy fashion & lifestyle blogger, Halász Jácint fotós, Jónás Vera dalszerző-énekes és Lakatos Levente író vállalta, hogy beül a lovak mögötti szulkiba.
Azok között, akik a helyszínen készült fotókat az #almaabonyi és a #glamourhungary hastagekkel ellátva feltöltik Instagramra, az alábbi Alma Abonyi ékszercsomagot sorsoljuk ki, melyben minden eddig megjelent ékszerkollekcióból tartalmaz 1-2 darabot.