Szexuálisan provokatív kiskorú modell miatt tiltották be a divatkampányt
Nem először égeti meg magát az amerikai divatcég, igaz az American Apparel célja mindig is a provokáció volt a reklámjaiban.
Ezeket láttad már?
A korábban a csőd szélén álló, egyébként nagyon is sikeres márkának szinte védjegye a szexuálisan kétértelmű hirdetés. Az American Apparel reklámjaira nem lehet nem felfigyelni, és bizony sokan nemcsak felfigyelnek, hanem rögvest fel is háborodnak rajtuk. Természetesen ez komoly rizikót jelent a cég számára, és bizony könnyen lehet, hogy máris ővék a legtöbb betiltott divatreklám, ami kétes dicsőség ugyan, de mint tudjuk, a negatív reklám is reklám.
Kattints, és nézd meg a legemlékezetesebb betiltott divatreklámokat!
Most az angol reklámfelügyelet tiltotta be egyik hirdetést, és most az egyszer talán kicsit túl szigorúak voltak. Az American Apparelt azzal vádolták, hogy reklámjában túl kíhívóan, szexuálisan provokatív módon ábrázolt egy kiskorút. Tudjuk, hogy a hatóságok a kiskorú modellekkel kapcsolatban nem ismernek tréfát, ami igazán helyes, bár egy Marc Jacobs kampány betiltásánál is már mintha túlzásba estek volna.
Az American Apparel legújabb tiltólistás hirdetésén ugyan valóban egy fiatal lány látható, fehérneműben, de hogy mennyire provokatív mindez arról lehet vitatkozni, az viszont tény, hogy a modell már közel sem kiskorú, lévén, hogy 23 éves. Szerinted igaza volt a hatóságnak?