Szex és reklám - Itt az új botránygyáros divatguru!
Kétségtelen tény, hogy Alexander Wang idén sokat tett azért, hogy növelje a népszerűségét.
Ezeket láttad már?
A H&M vendégtervezőjeként óriási sikert aratott, ami nyilván jól jött saját márkájának is. Igaz, a fiatal dizájnernek a népszerűségre eddig sem lehetett éppen panasza. A Balenciaga vezető tervezői széke egyrészt nagy lehetőség számára, másrészt egy újabb fegyver, hogy a saját brandje szépen óvatosan egyre nagyobb teret kapjon.
A városiasan sportos szettjeiről híres Alexander Wang azonban nem bízza a véletlenre márkája sikerét. Úgy tűnik, a fiatal generációból ő tanulta a legtöbbet Tom Fordtól, vagy éppen Marc Jacobstól, marketing ügyekben legalábbis biztosan. A szexuálisan túlfűtött és erősen provokatív hirdetések nagymesterei nyombába szegődött, és már legutóbbi, egy nyilvános vécébe komponált reklámja is feltűnést keltett, és úgy látszik ez az út igencsak tetszik neki, mert farmervonalával folytatja a botrányos hirdetések sorozatát. Természetesen a legújabb reklám főszereplője is Alexander Wang személyes felfedezettje és múzsája, a szőke Anna Ewers, aki ezúttal meztelenre vetkőzött a sikerért. A szakértők máris valószínűsítik a kampány betiltását.