Szeretem a testem - egy téma, két kampány
Két márka, egy téma…a Victoria's Secret és a Dove is önmagunk elfogadását, a testünk (meg)szeretését tűzte ki célul kampányaiban, de a megvalósítás, és így az üzenet teljesen más lett.
Ezeket láttad már?
A Victoria's Secret "Love My Body" ("Szeretem a testem") reklámja egészen érdekes módját választotta a női test sokféleségének megmutatására: a modellek (köztük Alessandra Ambrosio, Erin Heatherton, Rosie Hungtington-Whiteley) csupán a bőrszínükben különböznek, a magasságuk és a testük tökéletessége vitathatatlanul azonos. Nos, a képek gyönyörűek lettek, de vajon nem bicskanyitogató a fölé vésett szlogen?
A Dove-tól már megszoktuk, hogy évek óta "valódi", a hétköznapi életből vett nőket használ a kampányaikhoz. Így tett a "Real Beauty" ("Valódi szépség") reklámoknál is. A fotón látható 11 nő semmiben sem hasonlít egymáshoz, talán "csak" annyiban, hogy tökéletlenül is tökéletesen jól érzik magukat a bőrükben (hasonlóan a VS-es lányokhoz persze). Más magasság, más mellméret, más testalkat, súly és arányok, ahogy az életben is. Vagy mégsem?
Nektek melyik kampány tetszik jobban? Szavazzatok!