A Sugarbird bemutatja a nyár legmenőbb kollekcióját - és egy hatalmas csavart
Ragyogás és tündöklés. Mi már tudjuk, mik az idei fesztivál szettjeid, és ha eddig nem szeretted a sört, akkor ezen is változtatunk. A Sugarbird szokásához híven egy újabb nagyszerű és példátlan együttműködéssel rukkolt elő a legnagyobb örömünkre.
Ezeket láttad már?
Megszületett a Sugarbird X Monyo sör, és hozzá piacra dobták az év partiruha kollekcióját is. Szinte már biztos, hogy a barátnős nyári összejöveteleink fix tagjává fog válni idén a magyar divatmárka és a legújabb csajos hűsítő ital is.
Meglepetés!
Nem meglepő, hogy ismét egy nagy dobással lepett meg minket a Sugarbird, hiszen, ha valami igazán jellemző a marketingjükre, akkor az a kreatív egyediség. Már hetek óta izgalmak és találgatások kísérik a márka rajongóinak életét. Rejtélyes óriásplakátok lepték el ugyanis az ország különböző pontjait, amelyeken csak egy Sugarbird felirat és egy koronához hasonló logó látszódott. Sokan arculatváltásra, de volt, aki szépségkirálynős kollekcióra tippelt, azonban a valódi jelentésre nem sokan jöttek rá.
Természetesen a márka mindvégig hallgatott, majd egyszer csak lehullt a lepel. Magyarország egyik kiemelkedő sörmanufaktúrájával, a MONYO Brewing Co. csapatával kollaborálnak, aminek mi több okból is örülünk. Egyrészt már tudjuk, hogy mi lesz a kedvenc hűsítő italunk a nyárra, másrészt pedig nem kell azon törni a fejünket, hogy mit vegyünk fel a fesztiválokra és az esti bulikra.
Izgalmas kollaboráció
Eddig első körben inkább olyan ikonikus irányzatok, kollekciók jutottak eszünkbe, ha a Sugarbird márkára gondoltunk, mint a matyó, azaz a Czukormadár vagy a koronás Queen and the Gang. Ezentúl viszont már a buli és fesztivál szetteket is velük fogjuk azonosítani. Megszületett a Sugarbird nagybetűs PARTIKOLLEKCIÓ, amiben nagyon nőies, nagyon csillogós darabokkal találkozhatunk, tele hordható és szinte kötelező fazonokkal. Ragyogásunkat már csak a Sugarbird X Monyo limitált kiadású nyári söre fogja fokozni.
„Izgalmas számunkra nagyon ez a kollaboráció a MONYO Brewing Co. sörmanufaktúrával, hiszen tényleg megszületett egy csajos, igazi nyári sör, ami nem utolsó sorban még finom is. Hosszas előkészületek és munkálatok állnak mögöttünk. Először meg kellett álmodni magát az összetételt, ami számos kóstolás és szavazás után véglegesült. Komoly folyamat volt a címke megtervezése is, hiszen azt szerettük volna, hogy mind a két márka imázsa visszatükröződjön a terméken.
Azt hiszem, egy erős végeredmény született, innentől kezdve már csak élvezni kell. A kollaborációhoz párosul egy különleges kollekciónk is, Baranyi Ádám tervezőnk álmodta partiruhák. Már nagyon szerettünk volna újra olyan fazonokkal kijönni, amik a fesztiválok és a bulik alapdarabjaivá válnak. Csillogás, ragyogás, magabiztosság és tündöklés jellemzi a kollekciót. Ismét Dusan Petrovic szerb fotóst kértük fel a kampányunk megörökítésére, így egyenesen Belgrádig utaztunk, hogy elkészüljön a sorozat. Nagyon jó hangulatú napokat töltöttünk ott el, a szerb modellek pedig azonnal szerelmesei lettek kollekciónak.” – mondta el Jagasics v. Csonka Hedvig, a Sugarbird alapítója és tulajdonosa.
„Örömmel vetettük bele magunkat a Sugarbirddel való együttműködésbe, mert mindig izgalmas kihívás megtalálni azt az ízt és receptet, amely jól reprezentálja az adott két márkát. A sör típusa egy ún. “pastry sour ale”, vagyis egy gyümölcsös savanyú sör kis édeskés lezárással, összhatásában egy pazar desszerthez lehetne hasonlítani. A sörhöz rengeteg valódi málnapürét és kókuszt adagoltunk. A végeredmény egy rendkívül izgalmas sör lett, amely kellően üdítő és frissítő jellegű a nyárra, amiben a málna és a kókusz szépen harmonizál.” – avatott be minket Prischetzky Botond, a MONYO Brewing Co. brand managere.
Mind a kollekció, mind az ital kapható már, de érdemes nagyon résen lennünk, hiszen limitáltak a darabszámok.