A Sugarbird új kollekciója azt üzeni, hogy a divat minden korosztálynak szól

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A legkülönlegesebb módot találta meg az ünneplésre hazánk egyik legnagyobb divatmárkája. Ezt a koncepciót és debütálást egyszerűen csak imádni lehet! A Sugarbird legújabb kollekciójának arca a tulajdonos és alapító Jagasics v. Csonka Hedvig édesanyja, Mici néni.

A Sugarbird Roses & Birds kampányában a hetvenéven Mici (néni) a főszereplő
A Sugarbird Birds & Roses kampányában a hetvenéven Mici (néni) a főszereplő
Fotó: Sugarbird

Nem csak inspirálta Sugarbird tervezőit, de a teljes kollekciót és annak megjelenését is köré építették fel, hiszen Mici néni 70. születésnapján hozta ki a Sugarbird a Birds & Roses kollekciót, aminek a kampányarca is a szülinapos.

Anti ageism fotósorozat

Rózsák, családi portré, ünneplés. Talán ezek a szavak jutnak először eszünkbe, ha a Sugarbird Birds & Roses kollekció kampányképeit nézegetjük. Ez a kollekció több okból kifolyólag is különleges, hiszen emeljük ki, hogy már a debütálás előtt ikonikussá vált az egyik termék. A műszőrmével díszített dzseki ugyanis gyakorlatilag elkelt már a megjelenés előtt, mivel akkora lett rá a kereslet. Izgalmas overálok, basic nadrágok és hát természetesen a kampány főszerepében tündöklő rózsás álom ruhák is részei a kollekciónak. Jagasics v. Csonka Hedvig és a Sugarbird csapata mindig szeret minket meglepni nem mindennapi kampányanyagokkal, de ezúttal igazán inspiráló fotósorozat és kollekció született.

Sugarbird Birds&Roses kampány
Fotó: Sugarbird
Sudarbirds Birds&Roses kampány
Fotó: Sugarbird

„Sok alkalommal elmeséltem már, hogy a családom hatalmas támaszom és segítségem volt a pályám kezdetekor. Ahhoz, hogy ilyen ambícióval tervezzem meg a márka életét, és az, hogy egyáltalán érdekeljen a divat világa, abban bizony nagy befolyása volt a nagymamámnak, pontosabban nem csak neki, hanem a dédimamámnak és gyakorlatilag édesanyám ágán minden nőnek. Egymásnak adták át a varrás minden fortélyát, így engem is anyukám tanított meg varrni. Rengeteg energiát fektetett abba, hogy megtanuljam ezt a szakmát, tényleg hosszú éveken keresztül tanított.

Most pedig, hogy anyukám hetven éves, arra gondoltam, hogy egy különleges ajándékkal lepem meg őt. Egy teljes kollekciót az ő tiszteletére terveztünk meg, aminek kampányanyagát is kivel mással, mint vele örökítettünk meg. A teljes Birds & Roses kollekciót tehát édesanyám ihlette, amiben a rózsák és a vegán bőr játszanak főszerepet, hiszen ő is mindig nagyon vagány, belevaló volt, a rózsákkal pedig automatikusan adni tudjuk az ünnepi életérzést. Fantasztikus napot töltöttünk el a stúdióban, amikor elkészült Pejkó Gergővel és a Sugarbird csapattal a divatanyag. Természetesen a teljes kollekciónak is anyukám lett az arca, hiszen nem árulok el újat azzal, hogy ő a legnagyobb Sugarbird rajongó.

Minden korosztályt lefed egyébként a Birds & Roses, hiszen amint a fotóanyagon is látható, a lányomon, Maján is pont ugyanannyira tökéletesen állnak a kollekció darabjai, mint édesanyámon. A koncepciónk egyértelműen egy családi portré volt, amit már nagyon sokan feldolgoztak klasszikus módon, köztük az egyik leikonikusabban a Dolce & Gabbana hozta Madonnával. Mindig is imádtam bennük, hogy a kampányaikba becsempészik a családot és azt a pozitív olasz életérzést, ami rendkívül inspiráló. Azt gondolom, hogy ez az életigenlő, mediterrán virtus abszolút működött a mi kampányunk esetében is. Látható a sorozatban egy nagy Sugarbird családi fotó is, amin a kollégáim is feltűnnek. Annyira megkedveltük ezt a projektet, hogy jövő héttől szeretnénk elérhetővé tenni mindenki számára egy „élményfotózás a Sugarbird csapatával” lehetőségét. Így profi képek készülhetnek bárkiről, amely nem csak egy megszokott családi portrét eredményez, hanem egy általunk kitalált kampányanyag, divatanyagát is.” – mondta el Jagasics v. Csonka Hedvig.

A divat minenkié! Három generáció: Jagasics Maja, Jagasics v. Csonka Hedvig és Mici (néni)
Fotó: Sugarbird

Téged mi motivál valójában? Ez a személyiségteszt elárulja! - Glamour

Téged mi motivál valójában? Ez a személyiségteszt elárulja! - Glamour

A családi portré

A kampányanyag magáért beszél. A Sugarbird és Pejkó Gergő fotógráfus egyébként nem először dolgozott együtt. „Hédinek a Dolce & Gabbana egyik korábbi kampánya által inspirált családi portré volt az elképzelése. Természetesen minden kampány esetében fontos a nemzetközi példa, de mi ezt tovább vittük Sugarbird irányba, és kicsit leegyszerűsítve igyekeztünk megvalósítani. Eredetileg ezek a példák gigantikus produkciók, amiket megpróbáltunk most egyszerűbb verzióban hozni. Klasszikus fotográfia készült, melynek az olasz-szicíliai puritán hangulatot kölcsönöztük, de magyar vidék is felidéződik. Szeretem a végeredményt, hiszen ez a stílus abszolút közel áll hozzám. Korábban készítettem már hasonló koncepcióban egy fotóalbumot a Punnany Massiv zenekarnak.” mondta el Pejkó Gergő.

A Sugarbird kreatív csapata és Mici (néni)
Fotó: Sugarbird

Izgalmas út áll az új koncepció előtt, mivel a most debütáló darabok inkább a basic vonalat képviselik, azonban sok további újdonság is várható még a közeljövőben. A Birds & Sugarbird kollekció már elérhető el a Sugarbird üzletekben és online.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!
Techxpo További cikkek

Ez is érdekelhet

Nem hiszünk a szemünknek: Jessica Alba és lányai akár hármas ikrek is lehetnének

Nem hiszünk a szemünknek: Jessica Alba és lányai akár hármas ikrek is lehetnének

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Tényleg rájönnél, ha át akarnának verni? Teszteld le most! (x)

Tényleg rájönnél, ha át akarnának verni? Teszteld le most! (x)

A nők több mint felét érinti az inkontinencia az élete folyamán – szülész-nőgyógyász beszél a tabukról (x)

A nők több mint felét érinti az inkontinencia az élete folyamán – szülész-nőgyógyász beszél a tabukról (x)

5 dolog, amit azonnal meg kell tenned, ha online bántalmazás áldozata lettél (x)

5 dolog, amit azonnal meg kell tenned, ha online bántalmazás áldozata lettél (x)

Három zseniális budapesti étterem, amit ki kell próbálnod (x)

Három zseniális budapesti étterem, amit ki kell próbálnod (x)