Influenszerkampány? Celebmarketing? Felejtős! Amikor egy igazi LEGENDA 64 évesen modellnek áll, az tényleg ütős
Megvan az év reklámarca, nem is kell tovább keresni, lehet, hogy még csak február van, de ezt a meccset már lefújták! Gigi, Kendall, influenszerek, talán majd jövőre lehet újra próbálkozni, most ugyanis megjött STEVE BUSCEMI!
Ezeket láttad már?
Kell-e bárkinek is bemutatni a 64 éves színészlegendát? Aligha, hiszen Steve Buscemi a nyolcvanas évek közepétől induló karrierje során megszámlálhatatlan kultfilm kultkaraktere volt már. A Coen testvérek, Quentin Tarantino és persze Jim Jarmusch is egyik kedvenc színészének tartja, de hát ezeken felül is micsoda filmekben szerepelt A nagy Lebowskitól az Armageddonon át a Desperadóig! Felbukkant a Maffiózókban, főszereplője volt a Gengszterkorzó című sorozatnak, ezenkívül sok-sok animációs karakter eredeti hangja is ő.
Tényleg igazi legenda, ugyanakkor Steve Buscemi szinte megtestesítője az igazi lúzer figurának, rengeteg ilyen szerepet kapott karrierje során, és a kivételek se nagyon tudják ellensúlyozni, hogy Buscemi alakja szinte a megtestesült uncool, persze a legszerethetőbb fajtából.
Talán ezért is annyira ütős, hogy a Kith márka hirtelen felfedezte benne a menőt, az igazán vagány, nemtörődöm trendiséget. De mi is az Kith? A streetwear márka az egyik legtipikusabb New York-i brand, az alapító Ronnie Fieg már azelőtt sneakerlegenda volt, hogy egyáltalán trendmagazinok elkezdték volna az utcai sportcipőket kulttárgyként kezelni. Fieg mindössze 13 éves volt, amikor a bácsikája David Z. névre keresztelt cipőbolt-hálózatában dolgozni kezdett.
Tinédzserként már első számú buyere volt a boltnak, szenvedélyesen kutatta a legjobb, legmenőbb cipőket, és persze hobbiból ő maga is tervezgetett, hogy aztán egy nap az Asics felkérje a sneakerbizniszben egyre nagyobb névnek számító Fieget egy kollaborációra. Innentől pedig nem volt megállás, az olyan márka, aki nem kereste fel Ronnie Fieget egy kollaborációra, az nem is tekinthető jelentősnek a sneakeruniverzumban. Ötvennél is több modellt tervezett a Nike-on át a Pumáig, a New Balance-tól a Timberlandig.
Végül 2011 saját márkát alapított, ami igazi New York-i kedvenc lett, igaz saját cipőket nem nagyon készítenek, de a Kith ezen a téren is tud különlegest mutatni, hiszen a náluk kapható lábbeli-választék Ronnie Fieg legendás ízlésének szelekciója, ugyanakkor a ruházat, amit a Kith készít, mindig a legmenőbb utcai stílus képviselik váratlan csavarral.
Az idei szuperszínes, florális mintákkal díszített egyébként igencsak szemrevaló kollekciójuk arca lett tehát Steve Buscemi, aki a szokásos kissé savanyú ábrázatával mereng a virágos tavaszi réten, elképesztően laza szerelésekben. Fieg megérezte, hogy egy hamisítatlan New York-i márkának egy igazi New York-i legendára van szüksége. A Kith koncepciója nagyon is működőképesnek tűnik, kampányuk, hála Steve Buscemi utánozhatatlan karakterének, minden trendmagazinból őszinte csodálatot váltott ki, és egész biztosan rengetegen megjegyezték maguknak a márkát. Így kell ezt csinálni!