Sokkrocker pózol a luxusmárkának

2013. március 30.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Hedi Slimane alaposan felforgatja az egyik legpatinásabb francia márkát.

A fotós-divattervező amióta átvette a luxusmárka vezetését, levágta az Yves nevet a Saint Laurent elől, és új irányt igyekszik adni a divatháznak. Slimane védjegyekének számító monokróm, nyomasztó világot a szakember a fotóiról a ruhákra is igyekszik átmenteni. Sötét víziójához igazítja a Saint Laurent hirdetéseit is.

Ilyen előzmények után valójában nem meglepő, hogy legújabb reklámarcuk a sokkrocker, Marilyn Manson lett. A pokolbéli utazáshoz készült fekete, sokszor bőrből készült kreációkhoz valóban jól passzol a magát a szórakoztatóipar Antikrisztusaként reklámozó Manson. Másfelől azonban a márka vevői mégsem metálrajongó tinédzserek, és valószínűleg kevésbé találják vonzónak a korábban Biblia-tépkedéssel is hírnevet szerző énekest. Te mit szólsz a Saint Laurent új arcához?

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Az idei trendek vagy a hagyományok szerint díszítsük fel idén karácsonykor a lakást? Magyarország első számú virágkötője segít

glamour plusz ikon Az idei trendek vagy a hagyományok szerint díszítsük fel idén karácsonykor a lakást? Magyarország első számú virágkötője segít

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Kíváncsi vagy, melyik smink look illik hozzád a legjobban? Mutatjuk (x)

Kíváncsi vagy, melyik smink look illik hozzád a legjobban? Mutatjuk (x)

Tényleg elképesztő minőségű fotókat készít ez a telefon, és még karácsonyi ajándéknak is tökéletes! (x)

Tényleg elképesztő minőségű fotókat készít ez a telefon, és még karácsonyi ajándéknak is tökéletes! (x)

Must have téli kiegészítők, amiket imádni fogsz, mert szuperül kombinálhatók (x)

Must have téli kiegészítők, amiket imádni fogsz, mert szuperül kombinálhatók (x)

Ez az app megmutatja, melyik a tökéletes alapozó árnyalatod (x)

Ez az app megmutatja, melyik a tökéletes alapozó árnyalatod (x)