Miért kellett szétretusálni Selena Gomez amúgy gyönyörű kampányát?
Aligha találunk ma olyan sztárt, aki népszerűbb lenne az énekesnőnél. Selena bármit is tesz, a rajongók imádni fogják.
Ezeket láttad már?
A tavalyi hullámvölgy után most igazán csúcsformában van, tudjuk, hogy bizony tesz is érte, hogy ez így legyen. Ugyanakkor persze nem elhanyagolható tény, hogy a szerelem még ragyogóbbá teszi a mindennapjait. Emellett eltörpül, de anyagilag egyáltalán nem mellékes, hogy a Coach márka első számú arca lett, méghozzá rekordösszegért.
A klasszikus amerikai márka első kampánya Selena Gomezzel a főszerepben végre meg is érkezett. Az adoráló reakcióknak se vége, se hossza, ugyanakkor nekünk bizony van vele bajunk. A Coach megosztott az Instagram oldalán fekete-fehér fotókat a kampány fotózásának backstage-éből, hasonlítsuk ezeket össze az elkészült reklámfotókkal. Míg az előbbieken egy természetes mosolygós fiatal lányt látunk, a kész képek némelyikén egy ugyan szép, de élettelen műanyagbabára retusálták.
Selena a kampány fotózásának backstage-ében:
Selena Gomez a Coach kampányában:
Már nagyon sokszor leírtuk, hogy az utómunka természetes és szükséges például egy ilyen jellegű munka során, de éppen akkor, amikor a divatvilág egyre inkább szeretné hangsúlyozni, hogy a sokszínűség és a természetesség mellett teszi a voksot, akkor különösen bosszantónak tűnik, hogy éppen Selena Gomezt, akit így is, úgy is imádnak a fiatalok egy élettelen bábúvá retusálják.