Selena Gomez 10 millió dolláért teszi menővé újra a régi luxusmárkát

2016. december 14.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Az utóbbi fél évben mindenki inkább aggódott az egyik legsikeresebb popsztárért. Selena Gomez volt az első ember, aki 100 milliónál is több követőre tett szert az Instagramon. Valószínűleg övé volt a világ legdrágább posztja is a közösségi felületeten, hiszen a híres kólás képével dollármilliókat kereshetett.

Selena Gomez
Fotó: Northfoto

A pénz azonban csak rövid távon boldogít. Az elképesztően sikeres előadót ugyanis idén hosszabb ideig kezelték első sorban elhatalmasodó depressziója miatt. Selena Gomez szerencsére néhány hete, immár sokkal jobb formában tért vissza és úgy tűnik, hogy a show ott folytatódik, ahol valamikor az ősz elején abbamaradt. A legújabb hírek szerint a popsztár megint keres egy rakás pénzt, hiszen a Coach márka szerződést kötött vele. Állítólag 10 millió dollárért lesz Selena Gomez a luxusbrand arca, ami kiegészül egy az énekesnő neve alatt futó kollekcióval is. Az első sorban a bőrtáskáiról ismert Coach ha nem is financiális nehézségekkel, de azzal mindenképpen küzdött, hogy a patinás múltú márka nehezen talált utat a fiatalokhoz. Ezt a problémát most azzal igyekeznek megoldani, hogy a tinik első számú bálványával fogják reklámozni a termékeiket.

Karlie Kloss a Coach márka kampányában:

Karlie Kloss a Coach kampányában
Fotó: coach

Rihanna és a Puma, Kanye West és az Adidas és a sok más hasonló kaptafára épülő együttműködések egyelőre azt bizonyítják, hogy a Coach szinte bagóért szerezte meg Selena Gomezt magának.

És Selena már meg is kezdte új kollekciójának a népszerűsítését, hosszú idő óta erről posztolt először Instagramon. Csak érdekesség, hogy mennyire rajonganak érte, alig pár órája került ki a fotó, máris több mint 1 millióan like-oltak. Ez azért jelent valamit:

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Dizájner kollaborációk – miért akarnak a divatházak egy szeletet a fast fashionból?

glamour plusz ikon Dizájner kollaborációk – miért akarnak a divatházak egy szeletet a fast fashionból?

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

18+: Íme 10 tévhit a hüvelyszárazságról, amit azonnal el kell felejteni (x)

18+: Íme 10 tévhit a hüvelyszárazságról, amit azonnal el kell felejteni (x)

Pigmentfoltokkal küzdesz? Itt a megoldás védekezésképp és akkor is, ha már megtörtént a baj (x)

Pigmentfoltokkal küzdesz? Itt a megoldás védekezésképp és akkor is, ha már megtörtént a baj (x)

Szinte minden nőt érint, mégis csak nagyon kevesen beszélnek róla (x)

Szinte minden nőt érint, mégis csak nagyon kevesen beszélnek róla (x)

Ezek lesznek a 2024-es őszi szezon legmenőbb trendjei - Gyere, hogy ne maradj le! (x)

Ezek lesznek a 2024-es őszi szezon legmenőbb trendjei - Gyere, hogy ne maradj le! (x)