Saját márkáját reklámozza a punknagyi

2009. február 19.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Vivienne Westwood esetében már megszokhattuk, hogy szíve szerint mindig járatlan utakat választ és tesz arra a marketinges, reklámos ideológiára, miszerint fogd meg úgy a vásárlókat, hogy azok könnyen azonosulni tudjanak a látott imázzsal. Nehéz a brit királynő által is kitüntetett, nagymamakorú dizájnerrel azonosulni, mégis, ha valaki a lelke mélyén rebellis, márpedig ugye sokan vagyunk ilyenek, akkor üt a reklám. Kiegészítő vonalának kampányfotói már felbukkantak a divatmagazinokban.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Az offline tervezés és naplózás tizenkét legnagyobb előnye - Változtasd meg az életedet a BuJóval!

glamour plusz ikon Az offline tervezés és naplózás tizenkét legnagyobb előnye - Változtasd meg az életedet a BuJóval!

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Stresszelsz és fáj a fejed az ünnepi hajrában? 3 tipp, amit érdemes megfogadnod (x)

Stresszelsz és fáj a fejed az ünnepi hajrában? 3 tipp, amit érdemes megfogadnod (x)

Must have téli kiegészítők, amiket imádni fogsz, mert szuperül kombinálhatók (x)

Must have téli kiegészítők, amiket imádni fogsz, mert szuperül kombinálhatók (x)

Ez az app megmutatja, melyik a tökéletes alapozó árnyalatod (x)

Ez az app megmutatja, melyik a tökéletes alapozó árnyalatod (x)

Kíváncsi vagy, melyik smink look illik hozzád a legjobban? Mutatjuk (x)

Kíváncsi vagy, melyik smink look illik hozzád a legjobban? Mutatjuk (x)