Rúzsa Magdi, Dukai Regina, Molnár Nini megmutatják, hogy a népszerűséget lehet jól is hasznosítani
Limitált táskakollekcióval jelentkezik Molnár Nini az Együtt az Autistákért Alapítvánnyal együttműködésben. A kék szív formájú Love Bag táskákkal a tervező az alapítvány munkáját segíti, és közösen hívják fel a figyelmet az autizmus ügyére.
Ezeket láttad már?
Molnár Nini Holdampf Lindával és Adával mutatta be először a táskát a GLAMOUR Women of The Year gálán. Az Együtt az Autistákért Alapítvány alapítása óta szemléletformáló kezdeményezésekkel hívja fel a figyelmet az autizmusban érintettek helyzetére.
A varázslatos kék táska
Ezúttal Molnár Nini divattervező, a NINI márka alapítója is csatlakozott az Együtt az Autistákért Alapítvány kampányához. Az autizmus világnapja közeledtével a márka limitált kollekciót, összesen tíz darab kék NINI Love Bag táskát és kulcstartókat alkotott az alapítvány kék szív szimbólumát felhasználva. A kollekció értékesítéséből befolyt összeg egy részével az Együtt az Autistákért Alapítvány munkáját segítik.
A tervező Holdampf Linda stylisttal, műsorvezetővel és Pintér Adával, az alapítvány kommunikációs menedzserével közösen mutatta be a limitált kiadású kék táskát a GLAMOUR Women of the Year gálán. Mindhárman az autizmus színében, kék outfitben érkeztek az eseményre, ezzel is kifejezték elkötelezettségüket az autizmus ügye mellett.
Elfogadás és nyitottság = jobb társadalom
„Nagyon hálásak vagyunk, hogy Molnár Nini segítségével sikerült az alapítvány kék szív jelképét egy különleges formában is megjeleníteni, a NINI táskák hitelesen és figyelemfelhívó módon teszik újra beszédtémává az autizmus kérdéskörét” – mondta Gubcsó Balázs, az Alapítvány stratégiai- és operatív vezetője.
A Molnár Nini alapította NINI lifestyle márka erős színű, eklektikus stílusú és generációkon átívelő darabokkal fejezi ki a nyitottság és az egyediség fontosságát. Ezeket a közös értékeket szeretnék az Alapítvánnyal kifejezni a most megjelent kék táskákkal.
„Pozitív gondolkodással szemlélem a világot, és a NINI márkának is sarokkövei a nyitottság, a különbözőségek ünneplése, az élet szépségének felismerése. Így nem is lehetett volna számomra természetesebb, hogy igent mondjak az Együtt az Autistákért Alapítvány megkeresésére, és külön örömet jelent a számomra, hogy egy ilyen fontos témát vihettem magammal a Women of the Year gálára is. Hiszem, hogy a beszélgetés a megértés és az elfogadás első lépése, és hogy a táskáim sok ilyen megértő beszélgetés kiindulópontjai lehetnek majd” – mondta Molnár Nini.
Sok híresség, influenszer is csatlakozott a kampányhoz és a saját közösségi média felületeiket viselték az üzenettel bíró táskát, így az autistákkal élők elfogadására, segítésére hívták fel a figyelmet. Többek közt Ruzsa Magdi, Kárpáti Rebeka, Dukai Regina, Rubint Rella, Zimány Linda is részt vesz a figyelemfelkeltő közösségi média kampányban.
Galéria
Ezt tudtad az Együtt az Autistákért Alapítványról?
Az autizmussal élők száma ma Magyarországon megközelítőleg 160 ezer fő, és a spektrumzavar nagyságrendileg minden 15. magyar családot érintheti. Az Együtt az Autistákért Alapítvány elsődleges céljai között szerepel a társadalom edukálása az autizmust érintő kérdésekről, hogy ledöntsük a spektrumállapotot övező tabukat és a fiatalokat a lehető leghamarabb érzékenyítsük.
Szeretnénk, ha minél többen megértenék, miről is szól az autizmus, mennyire más és sokszínű a spektrumzavarral élők világa. A megértés ugyanis magával hozhatja az elfogadást, ami az egyik legnagyobb segítség lehet az érintett fiatalok számára. A szlogenjük is ezt a szellemiséget tükrözi: Megérteni. Elfogadni. Segíteni.