Photoshop-botrány: a fehérneműcég megint túlzásba esett
A talán legismertebb, mindenesetre évről-évre a világ legnézettebb divateseményét rendező Victoria´s Secret enyhén szólva is hadilábon áll a közösségi médiával.
Ezeket láttad már?
A fehérneműmárka tulajdonképpen saját magát hozza újabban kínos szituációba. Nem is olyan régen a ´Tökéletes test´ névre keresztelt kampányukat kellett még azelőtt újragondolniuk, hogy a plakátokat kihelyezték volna a hirdetőtáblákra. Történt ugyanis, hogy az elkészült kampányfotókat előbb megosztották a Facebookon, ahol heves tiltakozást váltott ki, hogy a Victoria´s Secret mit is gondol a tökéletes testről.
Senki előtt nem titok, hogy a cég modelljének lenni sok nagyon szigorú elvárással jár. Aki részt vesz a márka show-ján, annak bizony keményen készülnie kell nemcsak szigorú edzéssel, de még ennél is szigorúbb étrenddel. A Victoria´s Secret továbbra is kizárólag a nádszálvékony, de egyúttal szálkásra gyúrt lányokat tartja megfelelőnek, amivel a vásárlók dühét már számtalanszor sikerült kivívniuk.
Most például az alábbi képpel bőszítették fel az internet népét, amit szintén a Facebookon tettek közzé a minap. A kihívó pózban látható modell popsiját és combját alaposan kezelésbe vette az utómunkát végző photoshop-guru, aki azért annyira nem végzett jó munkát, hiszen a beavatkozásának a nyomai jól látszanak a fotón. Több se kellett, a vásárlók azonnal össztűz alá vették a márkát, hogy hagyják abba ezt a gyakorlatot, és ne irracionális testű modellekkel sokkolják a vevőket, hanem inkább a természetességre törekedjenek. Szerinted igazuk volt?