A Perwoll Koppenhágában hódította meg a divatvilágot
A Perwoll fergeteges divatbemutatóval hívta fel a figyelmet a felelős divat fontosságára és ünnepelte a #RethinkNew kampányát. A különleges esemény egy izgalmas és látványos show formájában valósult meg, amely nemcsak a divatvilág figyelmét ragadta meg, hanem a fenntartható megoldások iránti elkötelezettségre is rámutatott. A Koppenhágai Divathéten megrendezett fergeteges show emlékezetes mozzanata volt annak a nagyívű törekvésnek a környezettudatos divat irányába, amelybe a Perwoll belevágott.
Ezeket láttad már?
A Perwoll a Koppenhágai Divathét hivatalos partnereként használt ruhákból összeállított divatbemutatót tartott még augusztusban. A #RethinkNew kampány eme eseményével a Perwoll és a Koppenhágai Divathét szoros együttműködésbe fogott, hogy példát mutasson a környezettudatos divat terén. A fergeteges divatbemutatóval nem csak meghódította a divatvilágot a Perwoll, de sikeresen felhívta a figyelmet a környezettudatosság fontosságára.
Miért éppen Koppenhága?
A Koppenhágai Divathét a kezdetektől fogva arra törekszik, hogy jelentős fenntartható változásokat hozzon létre a divatiparban. Az eseményen csak azok a márkák és dizájnerek mutathatják be kollekcióikat, akik a divathét igen szigorú fenntarthatósági követelményeinek megfelelnek. Ez a világon egyedülálló! A Perwoll #RethinkNew kampánya együttműködik a Koppenhágai Divathét törekvéseivel, miközben innovatív technológiák sorával járul hozzá a színek és a textilszálak hosszabb ideig tartó frissességének megőrzéséhez, és ezáltal az erőforrások pazarlásának csökkentéséhez.
A #RethinkNew kampány fergeteges divatbemutatója
A #RethinkNew eseményen a Perwoll megmutatta, hogyan lehet innovatívan viselni a már használt ruhadarabokat. Az inspiráló divatbemutatót Victoria Lee skót fenntartható stylist állította össze. A teljesen használt darabokból álló 15 szettel pedig 17 ország médiaképviselőit inspirálta, hogy a környezettudatos divat felé tegyenek még több lépést. Lee már egy éve a Perwoll divatigazgatójaként támogatja a márka fenntartható divat iránti elkötelezettségét, és gondoskodik arról, hogy a Perwoll kampányokban kizárólag használt divatot jelenítsenek meg. A fantasztikus divatbemutatón 10 különböző ország 15 influenszere, köztük a magyar Pintér Kincső, vonult fel elképesztő szettekben.
Nem csak egy divatbemutató
A #RethinkNew kampány koppenhágai eseménye nem csupán egy divatbemutató volt, de amellett számos kiállító terület adott lehetőséget jobban elmerülni a környezettudatos divat fontosságában. Bemutatták a Sellpy új használtruha online áruházat, ami egy jó forrás, hogyan lehet a divat által adott örömöt fenntartható módon elérni. A pop-up laborban pedig a Perwoll Renew technológiát valódi ruhadarabokon mutatták be. A Renew technológia tartósan ápolja a színeket és a textilszálakat, hogy a ruhák még hosszabb ideig élhessenek ragyogó állapotban. Ez az innováció a Perwoll legújabb törekvése, amivel csökkenteni kívánja a divat túlzott fogyasztását, és a lassú divat kultúrájába szeretné terelni a társadalmat.
Ez az esemény a Koppenhágai Divathéten jelentős mérföldkő volt a Perwoll számára. Büszkén dolgozik a márka továbbra is azon a törekvésén, hogy a #RethinkNew kampányával felhívja a figyelmet a használt divat szépségére és értékére. Ezzel a divatbemutatóval pedig egy lépéssel közelebb került a céljához, hogy megmutassa az embereknek, hogy az igazi stílus nem feltétlenül az új ruhadarabok vásárlásáról szól.