Te érted mi akar ez lenni? Perverz reklámmal jött ki a divatmárka
Volt a ´90-es évek második felétől egy korszak a divatban, amikor egymást érték az igencsak explicit szexuális üzeneteket a hirdetésekben.
Ezeket láttad már?
Már sokszor megírtuk, hogy Tom Ford például a Gucci élén nagy mestere volt az ilyen nagy vitákat, nem egyszer betiltást hozó, provokatív reklámoknak. Azóta, ha nem is tömegével, de azért időről-időre felbukkan néhány botrányos hirdetés, Tom Ford például azóta sem tagadja meg magát. A provokatív kampányok ezzel együtt is visszaszorultak, most a Loewe márka azonban némileg borzolni fogja szerintünk a kedélyeket a 2018-as tavasz-nyári hirdetéseikkel.
A márka Steven Meisel divatfotóst kérte fel egy művészi sorozat elkészítésére, Pat McGrath sminkmester álmodott a gyümölcsös kompozíciókhoz passzoló make-upot. A kampány modellje, a gyönyörű Vittoria Ceretti, aki nagy kedvenc mostanság. A szépség az arcát adja a hirdetéshez, de a száját nem, azt ugyanis félbevágott gyümölcsök helyettesítik a Loewe reklámjában. Hát, nem tudjuk, ki mire gondol a képeket elnézve, de, hát szóval értitek...