Ott a helyed az év forradalmi divateseményén!
Ezeket láttad már?
Most először lesz Magyarországon divatvideó fesztivál, melyet a GLAMOUR, a glamouronline.hu, és az exkluzív divatmárkákat forgalmazó fashiondays.hu támogat.
Ma, amikor a legnagyobb divatházak egy része már élő online divatbemutatókkal próbál minél szélesebb közönséget elérni, és van már olyan divatház, aki élőben nem is mutat be, csak egy jól időzített videón prezentálja az új kollekcióját, nem vitás, hogy új korszak kezdődött a divatvilágban. A cél a divat liberalizálása és a gyorsaság. Miért is kellene megvárni, amíg a kiválasztott divatszakma megnézi a divatheteken bemutatott kollekciókat és átrágja magát az új trendeken? A bloggerek már élőben, a divatbemutatók alatt mondják, mutatják, mi várható a következő szezonban. Nem csoda hát, ha a divatvideó ma az egyik legpopulárisabb műfajjá avanzsált. Olyan kifejezési mód, amivel a tervezők a közönség számára egyértelműen fogalmazhatják meg látásmódjukat és a világ bármely részére eljuttathatják a munkáikat.
November 12-étől, a Fashion Video Festival keretein belül megrendezésre kerül egy nemzetközi digitális divathét, melynek köszönhetően a magyar divat, fotóművészet, videóművészet mellett a teljes hazai divatszakma is egy új megjelenési platformmal gazdagodik. A Ludwig Múzeumban megrendezendő fesztivál és kiállítás sok-sok izgalmat tartogat. Versenyprogramjában a megszokott kifutós divatbemutató helyett az új divatkollekciókat videón tekinthetjük meg, és így is kerülnek megmérettetésre. A versenyprogramon kívül nemzetközi divatvideó vetítések zajlanak a műfaj világhírű, és elismert képviselőinek munkáiból, és Kathryn Ferguson is előadást tart. Emellett a Fashion Pecha Kucha (locsi fecsi a divatról) keretein belül rövid és izgalmas miniprezentációkat lehet meghallgatni a témában, miközben interaktív installációk, divatmozi és divatparti várja a látogatókat. Ha jegyet veszel az eseményre, ugyanazzal a jeggyel megnézheted a legendás fotográfus, Martin Munkácsi kiállítását is.