Megfizethető, trendi és meseszép darabok a C&A-tól őszre
A C&A egyszerűvé és kényelmessé teszi a ruhavásárlást, már 20 éve a vásárlók számára. Első magyarországi üzletét húsz évvel ezelőtt nyitotta meg a budapesti Árkádban, és azóta már 34 boltban várja a vásárlókat országszerte. A törekvés azóta sem változott - egyedi vásárlási élmény, és ezen túl a folyamatos fejlődés, és tudatos gondolkodás is fókuszban van.
Ezeket láttad már?
Ez vezérli a márkát már 1841 óta. Az innovatív, családi tulajdonban lévő C&A jelentősen hozzájárul szezonról szezonra a vonzó, megfizethető kínálat megalkotásához.
Tökéletes alapok őszre
A 20 éves születésnap alkalmából felkértük Kardos Eszter színésznőt, és a 2018-as Glamour nagykövetet, Dombai Laurát, hogy mutassák meg kedvenc őszi darabjaikat a C&A legújabb kínálatából. Íme pár időtálló ruha és kötelező darab, amelyek több szezonon át biztos alapokat adnak az összeállításoknak.
"Minden egyes vásárlás alkalmával egyre jobban megkedvelem a márkát. Nagyon puha, minőségi alapanyagokkal találkoztam eddig, és számomra a szabások is mindig tökéletesek. A gyermekosztályt pedig már évek óta gyakran látogatom, így az is nagyban megkönnyíti a vásárlást, hogy számos dolgot a családnak egy helyen tudok beszerezni. A C&A prémium kollekció mindig a kedvencem, ahol rengeteg nőies ruha közül lehet válogatni. A fotózáson a kedvenc szettem - annak ellenére, hogy a narancssárga szín eddig nem volt a kedvencem -, pont az az összeállítás lett, ahol a narancs pulcsit viselem. A barna kabát lágyította az élénk színt, és szerintem egy szuper őszies szett lett belőle."
Kardos Eszter
Legyen élmény a vásárlás
Magyarországon ma már 34 üzlet várja a divatrajongókat, és mivel a német márka nagyon hisz abban, hogy a fizikai üzleteket, a próbálgatást, közös shoppingolást is szeretik a vásárlók, ezért folyamatosan fejlesztik meglévő üzleteik megjelenését és elrendezését, hogy barátságos, világos és modern környezetben köszönthessék vásárlóikat.
"2018-ban mélyült el igazán a kapcsolatom a C&A-val, azóta pedig rendszeresen látogatom az üzleteket és szerencsém volt már több alkalommal a nemzetközi bemutatóikon is részt venni. Imádom a márka környezettudatos hozzáállását, hiszen sokan nem tudják, de rendkívül nagy hangsúlyt fektetnek erre. Mindamellett, hogy az előállítás is egyre környezettudatosabb, számos termék is újrahasznosított, újrahasznosítható anyagból készül. Az őszi kollekcióban már most megvannak a kedvenceim, ezeket pedig fel is próbáltam a Glamour fotózásán.”
Dombai Laura
Már online is elérhető
Ha valaki otthonról, a hét bármely napján és a nap bármely órájában szeretne vásárolni, csak egy kattintás a c-and-a.com-ra, és azonnal elérhető a hatalmas választék. Azt azonban fontos tudni, hogy az online shop működése független a Magyarországon található C&A üzletektől, minden egyéb ügyintézés a weboldalon történik!
Üdvözlünk a fenntarthatóság egyszerű oldalán
A fenntartható divat, mint az új mérce a C&A egyértelmű célkitűzése. Már most a kollekciók több mint fele környezettudatosabb, az anyagoknak köszönhetően. A termékek több környezetbarát anyag és kevesebb természeti erőforrás felhasználásával készülnek, mely többek között azt is jelenti, hogy a ruhák életciklusuk végén új életet kaphatnak. Az offline- és online üzletekben is megkönnyítik a környezettudatos döntéseket – anélkül, hogy a vásárlók által elvárt stílust, hordhatóságot minőséget és árat veszélyeztetnék. Nincs szükség kompromisszumra, stílus, minőség és környezettudatosság kéz a kézben jár.
Mellény C&A 29 995 Ft
„Te magadat adod, mi pedig a divatot”
Új márkakampányával a C&A ősszel elindította modernizációs stratégiájának következő lépését. Mindez alátámasztja a márka azon törekvését, hogy olyan vásárlóközpontú divatmárkává váljon, ahol nem kell kompromisszumot kötni a kiváló ár-érték arány, és a modern stílusok között. A kampány kiemeli továbbá a folyamatos elkötelezettséget az olyan értékek iránt, mint a környezettudatosság, a minőség, a megfizethetőség, és a befogadás.
Smink: Nógrádi Barbara
Haj: Radván Simon