Nagyon kiakadtak a vásárlók! Összevissza küldözgeti a luxus fehérneműcég a megrendeléseket
Valami nagyon baj van a szebb napokat látott, luxus minőségű, és igazán pazar kivitelezésű, ultraszexi fehérneműiről ismert angol Agent Provocateur márkánál.
Ezeket láttad már?
Hiába a divatszakma egyik legkedveltebb ilyen jellegű márkája Vivienne Westwood fiának cége, a vásárlók az utóbbi időben kezdenek teljesen elfordulni tőle. Pedig az Agent Provocateur szállítja például minden évben a Love magazin nagy publicitást kapó, igencsak népszerű adventi videós naptárához a szexi fehérneműket a bombázóknak. Úgy tűnik, hogy a márka sok más, most bajokkal küszködő divatcéghez hasonlóan nincs igazán felkészülve a digitális kihívásokra.
Emlékszel? Palvin Barbi újrajátszotta az Elemi ösztön legforróbb jelenetét
A fehérneműgyártóknál is nagy piaci átrendeződés zajlik a színfalak mögött. Nagyot zuhant az elmúlt fél évben a Victoria´s Secret, akik kétségkívül az elbénázott, gyakran kirekesztő kommunikációjukkal elérték, hogy a bizalom megrendüljön bennük. A VS gyengélkedése akár még kedvezhetne is az Agent Provocateur-nek, de az ő eladásaik is csökkentek az elmúlt fél évben. Át kellett szervezni a gyártást, a boltok bezárása, leépítések jelenleg is zajlanak a márkánál, ami valójában a csőd szélén tántorog. Ugyanakkor úgy látszik, hogy képesek még tetézni is a bajt. Az online rendelések az utóbbi hetekben totális csődöt mondtak. A márka Facebook oldalát szinte már-már kezelhetetlen mennyiségű reklamáló üzenettel bombázzák az elégedetlen vásárlók.
Láttad már? Mihalik Enikő ultraszexi volt az Agent Provocateur kampányában
Nem egészen érthető, hogy mi történik a fehérneműcég logisztikájánál, de egy rakás reklamáció érkezett, hogy bár a vásárló kifizette a terméket, kapott visszaigazolás a kiszállítás várható időpontjáról, de soha nem kapta meg a rendelt holmikat. Sokan panaszkodtak, hogy a fehérneműk megjöttek ugyan, de nem az ő címükre, vagy megjöttek, a cím is jó volt, csak a méret nem stimmelt. Az Agent Provocateur úgy látszik minden, de minden hibát elkövetett, amit egy online rendeléssel (is) foglalkozó cég elkövethet. A kívülről már-már komikusnak ható szerencsétlenkedésüket azzal sikerült megfejelni, hogy a Facebookra érkező levelekre vagy nem, vagy csak nagyon késve reagáltak. A helyzet odáig fajult, hogy a fehérneműcég most közleményt adott ki, amiben elnézést kérnek a vásárlóktól, és ígéretet tettek a hibák mielőbbi javítására. Valószínűleg ez már a nagyon mély válság jele, a romló eredmények mellett ezzel a hitelromboló akcióval lehet, hogy végleg megásták az Agent Provocateur sírját.