Ördög Nóra a Triumph kampányában tündököl
A Triumph büszkén mutatja be legújabb őszi-téli kampányát, melyben Ördög Nóra férje, Nánási Pál kamerája előtt tündököl a Triumph ikonikus Amourette csipkemelltartójában.
Ezeket láttad már?
A tavaszi nagy sikerű #TogetherWeTriumph – azaz "Együtt erősebbek vagyunk!" kampányban Nóri a barátnőjével és menedzserével, Törköly Erikával való kapcsolatáról vallott. A kampány arra hívta fel a figyelmet, hogy milyen fontos a női összefogás és hogy a nők támogassák egymást a mindennapokban. Az őszi kampány a női összefogásról, a nőiességre helyezi a hangsúlyt. Egy elbűvölően érzéki nőt látunk, aki tündököl férje kamerája elött. A romantikus fotósorozatban és videóban a Triumph közel 50 éves Amourette csipke melltartóját mutatja be Nóri, érzéki, szexi, a '70-es évek flower-power hangulatát idéző stílusban.
Mindig csodálatos élmény a férjem kamerája elött állni és külön öröm, hogy a Triumph számomra oly kedves Amourette modelljeiben tehettem ezt. A tavaszi kampányban azt hangsúlyoztuk, hogy milyen fontos, hogy a nők összetartsanak, segítsék egymást és milyen fontos számomra a barátnőm és egyben menedzserem, Erikának a támogatása. Ezzel az érzéki fotósorozattal pedig azt szeretnénk megmutatni, hogy is lát engem NŐKÉNT a férjem, párom, gyermekeim apja. A kampányban 3 szettet mutatok be, egy romantikus fehér virágmintás Amourette Charmot és a klasszikus Amourette csipkemelltartót a szezon divatszíneiben, lilában és méregzöldben.
Ez a sportmelltartó nem engedi, hogy rázkódjon a melled edzés közben
Ez a sportmelltartó nem engedi, hogy rázkódjon a melled edzés közben
Egy újabb hihetetlenül izgalmas kampány született, mely a természetes
nőiességet hivatott ünnepelni. A modern hétköznapokban a nőknek
rengeteg szerepben kell helytállniuk minden egyes nap. Szerencsére a
Triumph ezt felismerte és segít nekünk abban, hogy jól érezhessük magunkat a őrünkben a nap minden szakaszában, minden szerepben, hogy semmilyen kompromisszumot ne kelljen kötni a fehérnemű választásnál. Én és a melltartóm #togetherwetriumph - együtt erősebbek vagyunk. – nyilatkozta Nóri a közös munkáról.
Nánási Pali még hozzátette: " Imádom a Triumphban, hogy mindent a nők
önbizalmának erősítéséért tesz. Céljuk, hogy minden hölgy a legjobb
formájában érezze magát a bőrében, amikor a márka fehérneműjeit viseli. A kampányt a mindennapok hőseinek, a nőknek készítettem életem főhőséről, a feleségemről."
A Triumph, több mint 130 éve dolgozik azon, hogy tökéletesen kényelmes
melltartókat alkosson a hölgyeknek, melyben a nap minden percében
magabiztosnak érezhetik magukat.
Az ikonikus Amourette 300 egy körmerevítős, csipkés melltartó, mely tökéletes dekoltázst varázsol és biztos tartást ad. Az elegáns Amourette Charm friss, divatos virágmintával, egyedi kosár kialakítással készült, könnyed légáteresztő anyagból, mely csábító dekoltázst kölcsönöz viselőjének, anélkül, hogy túlságosan megemelné a melleket.
A kampány 2018. szeptember 10-től lesz látható online és a közösségi média felületeken Magyarországon, illetve a Triumph márkaboltokban.
További infó: https://findtheone.triumph.com
Facebook.com/Triumph
Instagram: @triumphlingerie
Youtube: Triumph International Magyarorszag