Online üzleti közösséget épít a Magyar Divat & Design Ügynökség

2020. június 12.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A Magyar Divat & Design Ügynökség egyik kiemelt stratégiai pillére a gyártásfejlesztés, amely többek között a gyártók és tervezők közötti együttműködéseket hivatott előmozdítani. Ennek megvalósításában fontos szerepet játszik az MDDÜ által elindított HFDA Spot nevű digitális platform, amely a szektoron belüli kapcsolatépítés elősegítésével ösztönzi a gyártói és tervezői oldal közötti együttműködést. Az online felület hídként funkcionálva támogatja a megrendelők és gyártók online találkozását, továbbá hozzájárul a munkaerő- toborzás eredményességéhez is.

Online üzleti közösséget épít a Magyar Divat & Design Ügynökség
Fotó: HFDA / The Fulldog
Fotó: HFDA / The Fulldog

A Magyar Divat & Design Ügynökség működésének egyik kiemelt stratégiai pillére a gyártásfejlesztés, amelynek középpontjában az értékesítési folyamatok elősegítése, a munkaerő-hiány mérséklése, valamint a gyártók és tervezők közötti kollaborációk előmozdítása áll. Ezek szükségességére az MDDÜ 2019-ben elvégzett felmérése is rámutatott, amely mélyinterjúkkal, valamint piackutatással mérte fel a hazai divat-és designipar által tapasztalt nehézségeket. A kutatásban az iparági szereplők a megrendelés- és munkaerőhiány mellett kiemelték, hogy egy olyan szakmai adatbázisra, felületre lenne szükségük, ahol megtalálhatják az üzleti elképzeléseikhez leginkább illeszkedő partnereket és munkavállalókat.

A Magyar Divat & Design Ügynökség az iparági szereplők visszajelzéseit alapul véve alakította ki a HFDA Spot platformot, amely széleskörű felhasználhatósága révén megoldást nyújthat az iparági szereplők legnagyobb problémáira. Célja, hogy találkozási pontot teremtsen a divat-és designipari szereplők számára, új utakat nyitva a szakmai kapcsolatok építésében és ezáltal a gyártók és tervezők közötti együttműködések kialakításában is. A HFDA Spot úttörőnek bizonyul abban az értelemben is, hogy ez az első alkalom, hogy a divat és design oldal képviselői egy platformon kapcsolódnak össze.

A világjárvány által előidézett gazdasági helyzetben a digitalizáció jelentősége felértékelődött: azok a vállalkozások bizonyulnak ellenállóbbnak a krízissel szemben, amelyek működését intenzív online jelenlét jellemzi. A HFDA Spot elnevezésű digitális platform hozzájárul ahhoz, hogy az iparági szereplők javulást érjenek el a hazai és nemzetközi értékesítésben is, sőt az exportfolyamatok kiterjesztését is előmozdítja hosszútávon. A felület mindemellett kiváló eszköz lehet arra is, hogy a vállalkozások még eredményesebben alakítsák ki értékláncaikat az országon belül, szorosan kapcsolódva egymáshoz, emellett elősegítheti a szakmán belüli tudásmegosztást is, hiszen az érintettek közös platformra való terelésével lehetőséget teremt a megváltozott gazdasági helyzet által előidézett globális kihívások közös megtárgyalására és az egyéni megoldási javaslatok megosztására is.

Fotó: HFDA / The Fulldog

A HFDA Spot számtalan eszközt biztosít az iparági szereplők szakmai bemutatkozásához: a felhasználók fotókon, videókon, és médiamegjelenéseken keresztül is ismertethetik tevékenységüket a felületen, továbbá a TEÁOR és az MOQ számok feltüntetésével nyújthatnak még teljesebb képet cégükről. A Magyar Divat & Design Ügynökség további fejlesztéseken dolgozik az iparág képviselőinek bevonásával, akik javaslataikkal még magasabb szintre emelik a platformot.

"Az általunk készített kutatásból egyértelművé vált számunkra, hogy a magyar divat-és designipari cégek adottságai lényegesebben nagyobb kapacitáskihasználtságot, valamint egyedi megrendeléseket tesznek lehetővé. A HFDA Spot létrehozásával az volt a célunk, hogy segítséget nyújtsunk az iparági szereplőknek termelési kapacitásuk optimalizálásában. A felülettel mindemellett hozzájárulunk a hazai tervezők és gyártók közötti párbeszédek és együttműködések kialakulásához, amely versenyképes termékek formájában is testet ölthet a jövőben. A felület tesztelésében résztvevő iparági szereplőktől számtalan pozitív visszacsatolást kaptunk, izgatottan várjuk az elsők között regisztrált felhasználók visszajelzését is."– mondta Bata-Jakab Zsófia, az MDDÜ vezetője.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

A kalaposok ideje lejárt, vagy mégsem? Farkas Zsófi, a kalapos nő

glamour plusz ikon A kalaposok ideje lejárt, vagy mégsem? Farkas Zsófi, a kalapos nő

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Tényleg elképesztő minőségű fotókat készít ez a telefon, és még karácsonyi ajándéknak is tökéletes! (x)

Tényleg elképesztő minőségű fotókat készít ez a telefon, és még karácsonyi ajándéknak is tökéletes! (x)

Must have téli kiegészítők, amiket imádni fogsz, mert szuperül kombinálhatók (x)

Must have téli kiegészítők, amiket imádni fogsz, mert szuperül kombinálhatók (x)

Ha nem tudod, mi a legjobb ajándék a párodnak, akkor nem csigázunk tovább! Nézd meg, mivel mehetsz biztosra! (x)

Ha nem tudod, mi a legjobb ajándék a párodnak, akkor nem csigázunk tovább! Nézd meg, mivel mehetsz biztosra! (x)

Már nem úgy veszünk ajándékot, mint eddig - ez gyökeresen megváltozott (x)

Már nem úgy veszünk ajándékot, mint eddig - ez gyökeresen megváltozott (x)