Öltözz, vetkőzz, szexelj!
Ezeket láttad már?
Az American Apparel mégsem megy csődbe, sőt folytatja a korábban sok kritikát kiváltó reklámhadjáratát.
A csőd réme nem tántorította el a márkát attól, hogy folytassa hirdetési taktikáját, és továbbra is szexista reklámokkal legyen jelen. Az idei őszinél készítettek már sokkal provokatívabb hirdetéseket is, de azért az idei felhozatalra sem lehet panasz...
Az American Apparel kétségkívül hirdetéseiről vált ismertté, már a 90-es években forradalmi újítónak számítottak azzal, hogy gyakran vásárlóikból lettek a reklámok szereplői, de olyan kampányt készítettek, amely teljesen a vevők által beküldött fotókból állt. A pikáns, provokatív megjelenés a márka védjegye, és egészen eddig úgy tűnt, nagyon sikeresek is. Kérdés, hogy mégis a csőd közelébe jutottak mire mennek a régi recepttel?