Nem volt nagyobb menőség ennél a pólónál az ezredfordulón, és most visszatér!
FCUK - csak ennyit mondunk! Ha már elmúltál 30 éves, biztosan emlékszel a nosztalgikus vonzerővel rendelkező FCUK márkájú pólókra, illetve arra, hogy micsoda kincs volt a 2000-es évek fordulóján.
Ezeket láttad már?
Talán kevesen tudják, hogy a provokatívnak tűnő pólók felirata valójában a French Connection United Kingdom márkanév rövidítése. A ´90-es évek végén klipekből, filmekből jól ismerhet volt nálunk is a kultikus darab, és aki igazán menő volt, az természetesen szerzett magánk egy ilyen pólót. Nos, most újra itt van a FCUK feliratú póló, hogy bennfentes tinilázadóknak érezhessék magukat a 30-asok, és ki tudja, talán a mostani tinik is beleszeretnek.
Ez nem csupán egy kisebb visszatérés: február közepétől lesz kapható a FCUK feliratú legendás póló. A French Connection vezérigazgatója, Stephen Marks, elmondta, hogy ebben az új kollekcióban a 90-es évek divatja dominál. A Harley Weir által fotózott reklámfotók a kor nosztalgikus divatját, zenéjét tükrözik.
A kampányt főleg a Cool Britannia szuvenírbolt-lánc és stílusmagazinok inspirálták, illetve olyan nagy tehetségű emberek modellként való megjelenése, mint a manöken és színésznő Angie Sherbourne, az angol énekes és dalszövegíró Will Heard, az argentín művész, Conie Vallese, illetve a lengyel modell Coco Kate.
Az új kollekció számos új darabbal bővül: kockás ingek, ballon kabátok, hátizsákok és csinos parti ruhák is megtalálhatóak lesznek benne.
Mivel a márka hírneve és az eladás is csökkent, most azt remélik, hogy a vásárlók most visszacsábulnak. Tavaly 7,9 millió font veszteséget hoztak össze az év első felében, és emiatt a cég majdnem csődbe ment, de az év második felében jobb eredményeket értek el, főleg a karácsonyi időszakban, így szerencsére tovább él a FCUK forradalom.