Nem lesz többé Victoria´s Secret Fashion Show
Idén hatalmas változások lesznek a Victoria's Secret háza táján, a VS Fashion Show, amilyen formájában eddig ismertük elég nagy valószínűséggel nem lesz már többé.
Ezeket láttad már?
A döntést Les Wexner, az L Brands ügyvezető igazgató hozta meg, ehhez a céghez tartozik a Victoria's Secret is, és arra alapozza ezt, hogy a show tavaly minden eddiginél kisebb nézettséget produkált a tévében. Ez egyáltalán nem meglepő, hiszen több héttel a konkrét bemutató után adják le az amerikai CBS csatornán, amivel eddig szerződésben álltak. A késleltetés valahol érthető, hiszen egy közel egyórás szórakoztató műsort állítanak össze interjúkkal, háttérinfókkal, rengeteg extra tartalommal, no meg persze a bemutatóval. Mivel általában a konkrét show-ra november végén szokott sor kerülni, és ugyebár a digitális korban élünk, ahol a közösségi médián keresztül gyakorlatilag minden ilyen esemény élőben követhető, valójában teljességgel fölösleges ebből még egy extra műsort összevágni.
Az még egyelőre nem világos, hogy ez szerencsés döntés és egy új korszak kezdetét jelenti, vagy pont a cég sírját ássák vele, mindenesetre izgalmas pillanatban került Palvin Barbara ebbe a csapatba hivatalos Angyalként.
Palvin Barbi búcsút inthet a VS álmainak?
Dylan Sprouse ilyen kedves üzenettel gratulált Palvin Barbara Victoria`s Secret híréhez
Dylan Sprouse ilyen kedves üzenettel gratulált Palvin Barbara Victoria`s Secret híréhez
A VS számára az sem jelentett túl sok jót, hogy az előző igazgató, Jan Singer botrányos választ adott arra a kérdésre, hogy miért nem színesebb a felhozatal a modellek körében? Singer azt válaszolta, hogy azért nincsenek többek között transznemű modellek a kifutón, mert a show egy "fantáziát hivatott megeleveníteni", és ebbe szerinte nem férhetnek bele a nem tökéletes testű, szupervékony, esetleg más nemű ember bőrébe született modellek. Az ügyvezető igazgató kijelentését követően le is mondott, miután óriási port kavart ezzel.
A márka eladásai is igencsak csökkentek az utóbbi időben, a bevételek aggasztó módon visszaestek, így lehet, hogy egy multimilliós show tetőre hozásának és a tévében való közvetítésének a lemondása még pénzspórlást is jelenthet a cég számára.
Mint az egyik legtöbb követővel rendelkező márka az Instagramon, elég biztosak vagyunk benne, hogy bármire is készülnek, hatalmas siker övezi majd az újítást, és az a célcsoport, akik valóban a termékeiket vásárolják, ők tényleg szinte minden idejüket a közösségi oldalakon töltik.