Napsugar von Bittera, a Dolce&Gabbana magyar kedvence
Van egy üzlet Milánóban, a Spiga2, amelyet a Dolce&Gabbana alapítóinak, Domenico Dolcénak és Stefano Gabbanának neve fémjelez. A 490 négyzetméteres üzletben a világ legtehetségesebb divattervezőinek biztosítanak helyet. Köztük van egy magyar dizájner, Napsugar von Bittera is.
Napsugár képzett divat- és jelmeztervező, állandó kiállítója a milánói, párizsi és londoni divatheteknek. Az elmúlt hetekben a párizsi divathét mellett Dubajban, a Dubai Arton is bemutathatta legújabb kollekcióját.
Ezeket láttad már?
"Egyedülálló stílusában, a pret a couture-ben (amely elmossa a határokat a luxusdivat és a művészet között) egyesíti a népi motívumokat a jövő szabásvonalaival, mindezt viselhető formában. Kompozíciójában a könnyed, légies és rendhagyó szabásokkal az érzéki, felsőbbrendű nőt szimbolizálja" – így összegezhető a márka filozófiája.
Olyan ismert emberek szavaztak eddig bizalmat neki, mint Jennifer Love Hewitt, Adrian Paul, Edvin Marton, Evgeni Plushenko háromszoros világ-, hatszoros Európa- és olimpiai bajnok műkorcsolyázó, Csézy vagy Tóth Gabi, aki a tavalyi GLAMOUR Women of the Yearen egy Napsugar von Bittera kreációban vette át a legjobb énekesnőnek járó elismerést.
A Koldus és királyfi (2000), a Dinotópia (2001-2002) és a Karácsonyi ének (2004) című filmekben is közreműködött. A tavalyi Eurovíziós Dalfesztivál döntőjére pedig ő álmodta meg Wolf Kati ruháját.
"A 2012-es tavasz-nyári kollekcióm [http://www.glamouronline.hu/galeria/1296] lágyan innovatív. A formák újraformálják a testet, megváltoztatva az egyszerű esztétikát, amely az elmúlt évtizedekre jellemző. A kollekció alapja az aszimmetria, nagy figyelmet fordítottunk a kézi gyártásra és a kifinomult technikákra, így a stílus hordható, amely manapság az egyik legfontosabb szempont és cél" – árulta el Napsugár a GLAMOUR Online-nak.
A kulcsfontosságú alkotóelemei a kabátok, hosszúkabátok és a formálható gallérok. Az anyagok legtöbbje lézervágott bőr, felületkezelt textil, mindez innovatív műanyagokkal és fém kiegészítőkkel.
Magyarországon csak egyedi megrendeléseket teljesítenek, illetve a szalonban szolgálják ki a vevőket. Folynak tárgyalások a magyarországi értékesítés beindításáról, jelen pillanatban ügynökeiken, illetve úgynevezett "personal shopper"-eken keresztül jutnak el a vásárlókhoz.
Napsugárral nemrég Orosz Barbara is beszélgetett a TV2-n futó Tűsarokban, ide kattintva nézhetitek vissza az adást.
Még több információ és kontakt Napsugar von Bittera weboldalán.
Mi most a tavasz-nyári kollekciót mutatjuk meg nektek a galériában részletesebben, kattintsatok!
Napsugar von Bittera, a Dolce&Gabbana magyar kedvence Napsugar von Bittera 2012-es tavasz-nyári kampánya Wolf Kati egy Napsugar von Bittera ruhát választott a 2011-es Eurovíziós Dalfesztivál döntőjére Ez már a 2012-13-as őszi-téli kampány egy részlete Milánóban, a Spiga2-ben is kaphatók Napsugár kreációi