Napi menő: Pattanásos modellel mutatta be az új kollekcióját a H&M
Nagyon pozitív változásnak tekinthető, hogy manapság a márkák is arra törekednek, hogy minél elfogadóbbak legyünk másokkal szemben. Számos olyan dolog érinthet minket is, amelyekről sokszor nem is tehetünk, de a társadalom valamilyen szinten megvet ezért minket. Legyen szó egy hormonális problémáról, ami például elhízáshoz, vagy pattanások kialakulásokhoz vezet. Tudnunk kell helyén kezelni ezeket a dolgokat, és felhívni arra a figyelmet, hogy ezek teljesen normálisak, és bárkivel megtörténhetnek.
Ezeket láttad már?
Egyre sokszínűbb a divat- és szépségipar, aminek az egyik pozitív következménye, hogy egyre több nem csak tökéletes alakú, bőrű nő jelenik meg az egyes kampányokban. A H&M is erre törekedett az új kollekciójának bemutatásánál: a modell látszólag aknékkal küzd, és bár egy "átlagos" fotózás után mindenféle bőrhibát kiretusálnak, ezúttal a márka nem nyúlt ilyen eszközökhöz. Ez a kampány ezáltal egy nagyon fontos üzenetet hordozott, amire fontos, hogy mindannyian felfigyeljünk. A mindenki úgy szép ahogy van mottó azért is nagyon fontos, mert ezáltal sok olyan ember jobban érezheti magát, aki valamilyen problémával küzd. A világ egyre elfogadóbb, és reméljük, hogy ez még fokozódik a jövőben is.
Az még mindig nagyon szomorú, hogy a kampány posztja alatt mennyi rosszindulatú, sértegető hozzászólás található. A H&M bár hivatalos közleményt még nem adott ki, ez kommentben reagált a negatív megjegyzésekre:
A H&M-nek, mint a világ egyik legnagyobb ruházati vállalatának hatalmas felelőssége van a sokszínűség és az elfogadás megteremtésében, és hiszünk abban, hogy minden ember csodálatos, úgy ahogy van. Modelljeink is azt tükrözik, hogy törekszünk a változatosságra, és azt hirdetik, hogy nem csak a tökéletes külsejű emberek lehetnek szépek. Büszkén vállaljuk sokszínűségünket és nézeteinket, melyekkel igyekszünk értéket teremteni és melyről úgy gondoljuk, elengedhetetlen ahhoz, hogy egy jobb, élhetőbb világban éljünk.