NAGYON felháborodott az internet a Zara egyik kampánya miatt - joggal
A Zara egyik kampányának célja, hogy a farmer szabásának köszönhetően kiemelje a formás női vonalakat. Az elképzelés szuper, mindenki imádja az érzést, amikor megtalálja a tökéletes farmert, ami valóban úgy áll, ahogy azt szeretnénk.
Ezeket láttad már?
A márka elvileg minden korosztály és minden méret számára tervezte a nadrágokat, ennek ellenére a kampány reklámja egyáltalán nem erről árulkodik. A fotón két eszméletlenül vékony lány áll a már említett farmerben, ami persze tökéletesen áll rajtuk, mellettük pedig a felirat: Szeresd a domborulataidat! A szlogen valószínűleg a fogadd el a tested és szeresd magad testpozitív gondolatokból indult ki, a modelleket látva azonban inkább érezni benne iróniát, mint valódi pozitív mondanivalót a gömbölyded formák elfogadásáról.
Ezt olvastad már? Nincs retusálás! Striák az Asos modelljein, és a vásárlók imádják
Az internet felháborodott kommentelői nem rejtették véka alá gondolataikat. Volt, aki megjegyezte, hogy egy banánon több domborulatot lát, mint a két modell lányon. Mások felháborítónak, kiábrándítónak és visszatetszőnek nevezték a nádszálvékony modellekkel hirdetett kampányt.
A Zara történetében nem ez az első eset, hogy csúnyán mellényúltak. Volt, hogy radikális szélsőjobboldali jelképeket ábrázoltak a ruháikon, máskor a méretezéssel sültek fel.