Mutasd, mit hallgatsz, megmondom, mit viselj: a Spotify segít megtalálni a legjobb szetteket
"A vásárlók zenei ízlése kiváló kiindulópont, hogy megértsük őket." Julian Eison, a San Francisco-i vezérigazgató-menedzser új szögből tekint a zene pszichológiájára, és azt gondolja, úgy lehet könnyebben elérni a férfi vásárlókat, hogy a ruhadarabokat a zenei ízlésükhöz igazítják.
Ezeket láttad már?
Julian Eison, az Eison Triple Thread megalapítója, ami egyedi luxusruházatot árul. A céget 2016-ban alapította, van egy boltja a San Francisco-i Union Square-n, és olyan vásárlókat tudhat magának, mint az NBA játékos Stephen Curry vagy Damian Jones.
Most elindítottak egy olyan alkalmazást, amelyben a vásárlóknak Spotify adataik alapján ajánlanak ruhákat.
Külön campingfelszerelést gyártottak a drága cipőkért sorban álló tiniknek
Külön campingfelszerelést gyártottak a drága cipőkért sorban álló tiniknek
Miután a felhasználók letöltötték a FITS névre keresztelt alkalmazást, bejelentkeznek a Spotify fiókjukba. Ezután ki kell tölteni egy életmóddal kapcsolatos kvízt, választ kell adni, hogy milyen munkát végeznek és milyen a bőrszínük. Eison szerint ezek az információk azért fontosak, mert bizonyos színek jobban néznek ki bizonyos bőrtónusokon.
Miután ez kész, az alkalmazás párhuzamot állít a kedvelt zenei műfajokkal és előadókkal, és szetteket ajánl, amiket a felhasználók vidám vagy szomorú emojikkal tudnak jelölni. A vásárlók azt is meghatározhatják, milyen anyagú és árnyalatú ruhát szeretnének, és már meg is születik a végeredmény: a tökéletes szett.
Mi ez? A Burberry új logóját átkozzák a luxusmárka hívei
Mi ez? A Burberry új logóját átkozzák a luxusmárka hívei
Az ETT ruhái nem túl olcsók – az öltönyök 500 és 1000 dollár között vannak, egy ing pedig 150 dollárba kerül. Eison azonban azt állítja, hogy azokat a korábban megvásárolt márkatermékeket, amiket a vevők megjelöltek, ugyanabban a kínai gyárban gyártják, mint igazi nagy cégek termékeit. Inkább válasszák őket, nem fogják megbánni.